به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ساعت ۱۶:۵۸
کد مطلب : ۲۰۱۴۱

تسلیت‌رئیس‌جمهور براي رحلت‌عسگراولادی

گروه سياسي: دكتر حسن روحانی رییس‌جمهور اسلامی ایران در پیامی درگذشت حاج حبیب‌الله عسگر اولادی را به مقام معظم رهبری، ملت ایران و همرزمان و خانواده وی تسلیت گفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن پیام روحانی به شرح زیر است:
تسلیت‌رئیس‌جمهور براي رحلت‌عسگراولادی
بسم‌الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت یار دیرین امام و سرباز فداکار نهضت اسلامی، حاج حبیب‌الله عسگر اولادی، همه علاقمندان انقلاب اسلامی و یاران امام را اندوهگین کرد. این انقلابی دین باور که از نخستین روزهای شکل‌گیری نهضت اسلامی با مجاهدت و تحمل زندان‌های طولانی و فشارهای گوناگون، عمر پربار خود را در مسیر دفاع از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران صرف نمود، در سال‌های
آنچه این شخصیت مؤدب و متواضع بویژه در یک سال اخیر پی می‌گرفت، رویکرد اعتدالی و جلوگیری از تعمیق فاصله‌ها و دوری گزیدن از خشونت و تندروی بود
پس از انقلاب با تأکید بر مشی انقلابی و اعتدالی و تلاش در حفظ و صیانت از ارزش‌های نظام و ایجاد الفت و وفاق در میان گروه‌های سیاسی در اذهان ملت شریف، کارنامه‌ای درخشان از خود به یادگار گذاشت.

آنچه این شخصیت مؤدب و متواضع بویژه در یک سال اخیر پی می‌گرفت، رویکرد اعتدالی و جلوگیری از تعمیق فاصله‌ها و دوری گزیدن از خشونت و تندروی بود که باید با تلاش‌های صمیمانه دوستداران او و همه مردم اخلاق‌مدار با جدیت دنبال شود. اینجانب فقدان آن انسان وارسته را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و بویژه بیت مکرم و همرزمان وی تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن سفر کرده رحمت بیکران الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسألت می‌نمایم.
حسن روحانی
رییس جمهوری اسلامی ایران

۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ۱۷:۰۸
خدا رحمتش كنه . اين آخري داشت سعي ميكرد حرف حق رو به گوش همه برسونه (163599)
۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ۲۰:۱۶
مثلا چه حرفه حقی؟؟؟؟؟ (163762)
نیما
Canada
۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ۲۱:۳۵
"آنچه این شخصیت مؤدب و متواضع بویژه در یک سال اخیر پی می‌گرفت، رویکرد اعتدالی و جلوگیری از تعمیق فاصله‌ها و دوری گزیدن از خشونت و تندروی بود که باید با تلاش‌های صمیمانه دوستداران او و همه مردم اخلاق‌مدار با جدیت دنبال شود"
درود بر روحانی که با این چند جمله مواضغش ر درباره بزرگان در حصر گرفت.
درضمن رسانه میلی متن بالا را سانسور کرد. (163841)