به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب : ۲۰۱۴۴۳

تورهای نوروزی کشورهای همسایه آژانس مقتدرسیر

گروه گردشگری: در روزهای زیبای بهاری، کشورهای همسایه ایران بسیار زیبا و با طراوت می‌شوند. می‌دانیم که یکی از بهترین تفریحات نوروزی، سفر به کشورهای جدید است. در هوای بهاری، کشورهای ارمنستان و گرجستان با طبیعت زیبا بسیار دیدنی هستند و برای سفرهای خانوادگی و دوستانه امکانات خوبی دارند. آژانس مقتدرسیر سال‌هاست تورهای منظم و مفرحی را به مقصد این کشورها برنامه‌ریزی می‌کند، این تورها با پروازهای چارتر و هتل‌های گارانتی بسیار ارزان و به صرفه هستند و می‌توانید از چند شب تا یک هفته، برای سفر نوروزی برنامه‌ریزی کنید. در این‌جا به توضیح مختصری درباره سفر به گرجستان و ارمنستان پرداخته‌ایم.

تور گرجستان و سفر به سواحل دریای سیاه
تور گرجستان نوروز 99 سبب می‌شود تا عاشق این کشور شوید، مردمی مهربان و خون‌گرم که با رویی گشاده از گردشگران پذیرایی می‌کنند. تفلیس در عید نوروز، پر از شکوفه و سرسبز است، در نزدیکی خیابان روستا ولی هتل را انتخاب کنید و روزها به سوی پل صلح و دیدنی‌های شهر قدم بزنید.
تفلیس با خیابان‌های قدیمی و بوتیک‌های مدرن در اطراف میدان آزادی و موزه‌ها و بناهای تاریخی زیبا، شما را بیشتر با فرهنگ مردم گرجی آشنا می‌کند. از غذاهای لذیذ گرجی حتما امتحان کنید. گرج‌ها با دستور پخت‌های هزاران ساله گوشت‌های طعم‌دار شده را با نوشیدنی‌های رنگارنگ برای گردشگران سرو می‌کنند، تا خاطراتی زیبا از پذیرایی آنان در ذهن‌تان ثبت شود.

تورهای نوروزی گرجستان به دو صورت برنامه‌ریزی می‌شوند، این سفرها به مقصد تفلیس و باتومی به مدت 3 شب تا 7 شب قابل رزرو هستند. توصیه می‌کنیم که تور تفلیس + باتومی نوروز 99 را رزرو کنید و روزهای زیبای نوروزی را در این شهرها خوش بگذرانید.
سفرهای گرجستان با پروازهای تابان، زاگرس و یا قشم ایر برنامه‌ریزی شده و به صورت مستقیم به مقصد می‌رسید. با توجه به این‌که طول مسیر این پروازها کوتاه است، می‌توانید به راحتی با خانواده و افراد مسن یا کودکان این سفرها را انتخاب کنید.
در تور گرجستان، حتما در باتومی یا تفلیس، هتل‌های 4 یا 5 ستاره رزرو کنید تا با اقامت در هتلی زیبا و مجهز، روزهای دل‌چسبی داشته باشید. معمولا هتل‌ها با صبحانه برای گردشگران رزرو می‌شوند.
باتومی شهر زیبایی در شمال غرب گرجستان در سواحل دریای سیاه است. هتل‌های زنجیره ای بسیار مجلل و چشم‌گیری در سواحل باتومی وجود دارد که با استخرهای زیبا و رو به دریا و سونا و امکانات تفریحی، روزهای نوروزی شما را سرشار هیجان و شادی خواهند کرد.
هتل‌های معروف باتومی

•    شرایتون باتومی
•    اسکای تاور باتومی
•    بسیت وسترن پلاس باتومی
•    ساناپیرو باتومی

در بلوار باتومی قدم بزنید و برج آلفبا را ببینید. در رستوران‌ها و کافه‌های مرکز شهر خود را مهمان سالادهای خوشمزه باتومی کنید. برای نوشیدن قهوه و نوشیدنی‌های رنگارنگ، حتما سری به کافه چاچا تایم بزنید. بار سفر ببندید و برای تور نوروز گرجستان با آژانس مقتدرسیر تماس بگیرید و به بهترین سفر نوروز 99 بروید.

سفر نوروزی به کشور زیبای ارمنستان
تور نوروزی ارمنستان برای خانواده‌ها بسیار مناسب است. مخصوصا اگر عید نوروز، به مقصد ایروان سفر کنید، این شهر پر از زیبایی و سرسبزی با درختان پرشکوفه و رنگارنگ از شما استقبال خواهد کرد. ارمنستان سرزمینی زیبا با مردمی خون‌گرم است که بیشتر از هرجایی، گردشگران را دوست دارند و انواع غذاها و نوشیدنی‌های لذیذ را برای آنان طبخ می‌کنند. مردم ارامنه غذاهای گوشتی خوش‌مزه و پنیر‌های خوش طعمی دارند که همیشه شما را برای دوباره خوردن وسوسه می‌کند. در رستوران‌های اطراف میدان جمهوری با منو‌های رنگارنگ گزینه مناسبی هستند.
می‌دانیم که به دلیل همسایه بودن این کشور با ایران، سفر با تور ارمنستان، ارزان است. برای دریافت ویزا نیز مراحل پیچیده ندارید و در فرودگاه ویزا برای گردشگران صادر خواهد شد و خیلی راحت با انتخاب یکی از تور‌های آژانس مقتدرسیر به این کشور می‌رسید.
تور‌ها با پرواز‌ ایر ارمنیا از 3 شب تا یک هفته هستند. یک هتل چهار ستاره زیبا انتخاب کنید و برای گذراندن تعطیلات نوروز، همراه خانواده و دوستان به این کشور سفر کنید. تمامی هتل‌های تور ارمنستان، دارای صبحانه رایگان نیز هستند.
به سمت خیابان تامانیان در کافه‌های پارک قو، خود را به نوشیدنی‌های خوش‌طعم مهمان کنید و در شمال همین پارک، به دیدن موزه هنرهای معاصر بروید. در خیابان‌های اطراف میدان جمهوری، بازار‌های خوبی است و می‌توانید از سنتی‌فروشی‌ها سوغاتی خوبی بخرید. برای خرید از انواع برندهای ترکی و اروپایی، می‌توانید به مراکز خرید معروف ایروان بروید، در این مراکز خرید معمولا فودکورت‌های متنوع و فضای بازی، برای بچه‌ها هم وجود دارد تا یک روز کامل را حسابی خرید کنید.

مراکز خرید معروف در ایروان
•    ایروان مال ارمنستان
•    تاشیر ایروان
•    دالما گاردن
•    مرکز خرید ایروان
•    مرکز خرید مترونوم
•    مرکز خرید روسیه
با کارشناسان آژانس مقتدرسیر تماس بگیرید، هر چه زودتر هتل خوب و به صرفه و یک پرواز مناسب را انتخاب کنید و بهترین سفر را با تور ارمنستان نوروز 99 تجربه کنید.