کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چرا تایلند در سال ۲۰۱۹ یکی از توریست پذیرترین کشورهای دنیا بوده است؟

2 اسفند 1398 ساعت 14:47

گروه گردشگری: کشور تایلند در سال 2019 به عنوان پر توریست ترین کشور جهان انتخاب شد. کشوری واقعا شگفت انگیز با شهرهایی که دیدنشان بارها و بارها شما را شگفت زده خواهند کرد! اگر مایلید تا اطلاعات خود را درباره پر بازدید ترین کشور جهان بیشتر کنید، در این مطلب با ما همراه شوید. ما در این مطلب دلایل محبوبیت تایلند را بیان خواهیم کرد.


شرایط آب و هوایی در تایلند
اولین و مهمترین مقوله انتخاب تور تایلند توسط افراد مختلف، شرایط آب و هوایی است. شرایط آب و هوایی تایلند در طول سال به صورت استوایی و گرم و مرطوب می‌باشد. . با این حال کشور تایلند یکی از کشورهای چهار فصل است که در آن می‌توان فصل‌های بهار، تابستان، پاییز و زمستان را مشاهده کرد. اگر مایلید تا به کشور تایلند مسافرت نمایید، بهترین شرایط آب و هوایی را در نوامبر و فوریه می‌توانید تجربه کنید.
اکتبر و ژوئن نیز از جمله ماه‌های کشور تایلند است که با خود بارندگی‌های زیادی به همراه دارد. در سفر به تایلند چشمان خود را ببندید و با قدم زدن در سواحل دیدنی این کشور خستگی چندین روزه راه را به دست فراموشی بسپارید.
 
سفری ارزان و مقرون به صرفه
مسافرت به کشورهای اروپایی هزینه‌های بسیار زیادی را برای مسافران در بر خواهد داشت. بانکوک به عنوان پایتخت تایلند یکی از مراکز گردشگری ارزان در جهان به شمار می‌رود. مسافرانی که تور بانکوک را انتخاب می‌نمایند ب خوبی بر این امر واقف هستند که شهر بانکوک از لحاظ هزینه هتل، رفت و آمد در شهر، بازدید از بناهای تاریخی و مدرنیته شهر برای مسافران بسیار ارزان و مقرون به صرفه می‌باشد. در سفر به تایلند و انتخاب تور بانکوک بسیار توجه کنید که هزینه‌های ارائه شده توسط تور با خدمات آنها همخوانی داشت باشد.
 
تنوع غذایی بی نظیر در تایلند
اندک انسانی در دنیا وجود دارد که نسبت به غذاهای خوشمزه و لذیذ واکنش نشان ندهد. غذاهای کشور تایلند در شهرهای بانکوک و پاتایا بی نظیر و شگفت انگیز است. غذاهای تایلندی طعم‌های را به شما ارائه می‌دهد که تا به امروز کمتر آنها را در سایر کشور‌ها تجربه کرده اید. شما می‌توانید با انتخاب تور پاتایا و سفر به این شهر ساحلی علاوه بر تجربه سفری ارزان و مقرون به صرفه؛ وعده‌های غذایی خود را در کنار ساحلی زیبا با اب‌های شفاف و کوهستان‌هایی پوشیذده لز درخت میل نمایید. پاتایا از جمله شهر‌هایی است که علاوه بر غذا تنوع میوه‌های بسیار فراوانی دارد. هر گاه حرف از تنوع میوه در جهان می‌شود، شهر پاتایا در صدر فهرست‌ها قرار می‌گیرد. تمامی مزه‌ها اعم از شور، ترش، شیرین، ملس، تلخ و تند را می‌توانید در میوه‌ها و غذاهای تایلندی بچشید.
 
سواحلی شگفت انگیز با آب‌های زلال
کدام یک از ساحل‌های دنیا ماسه‌های طلایی همراه با آب شفاف و فیروزه ای را به توریست‌ها و گردشگران ارائه می‌دهند؟ یکی از دلایل محبوبیت تایلند در سال 2019 وجود ساحلی بسیار زیبا و حیرت آور است. سواحل این کشور را در کمتر جایی می‌توان مشاهده نمود. سواحل پاتایا، بانکوک و پوکت از جمله سواحلی هستند که موجب می‌شوند تا تورهای بسیار زیادی به تایلند سفر نمایند. اگر شما جای مسافران سال 2019 بودید، با وجود این سواحل بسیار زیبا یکی از تور‌های کشور تایلند مانند تور پوکت، تور بانکوک، تور پاتایا را برای سفر انتخاب نمی کردید؟ هوشمندانه انتخاب کنید تا سفرتان پر از لذت باشد.
 
فستیوال‌های تایلند
وجود فستیوال‌ها و جشن‌های گوناگون در تایلند باعث شده تا توریست‌ها و گردشگران زیادی سالانه به این کشور مراجعه کنند. خودتان را جای مسافران سال 2019 بگذارید که به تایلند سفر کردند. کدام کشور را انتخاب خواهد کرد؟ کشوری شاد و مفرح را یا کوری که غم‌هایش شهره خاص و عام است؟ وجود این جشن‌ها نشان از سرزندگی مردم تایلند دارد. فستیوال آب و جشن سونگکران (جشن سال نو تایلندی) در تایلند بسیار معروف می‌باشد و توریست‌ها و گردشگران زیادی را سالانه به سمت خود جذب می‌نماید.
 
ماساژهای تایلندی 
حتما تا به امروز تمام ماساژهای تایلندی را شنیده اید. ماساژهایی که همراه با کیفیت عالی کمترین هزینه را برای مسافران در بر خواهد داشت. ماساژهای تخصصی که زیر نظر مجرب ترین ماساژورها صورت می‌گیرد، خستگی را از تن شما بیرون خواهد کرد. برای استفاده از این ماساژورها و ماساژ دلنشین از بین تورها تور پاتایا را انتخاب نمایید. لازم به ذکر است، ماساز تایلندی از سواحل کشور تایلند تا هتل‌های پنج ستاره ارائه می‌گردد. نگران مکان و زما ماساز تایلندی در تایلند نباشید.
 
جاذبه‌های گردشگری تایلند
یکی دیگر از عوامل محبوبیت و انتخاب تور تایلند به وسیله افراد مختلف وجود جاذبه‌های گردشگری بی نظیر در تایلند است. از یک مرکز گردشگری چه انتظاراتی دارید؟ تایلند سواحلی طلایی، درباهایی فیروزه ای، جنگل‌ها و درختانی سبز، و آثار تاریخی بی نظیری را در خود جای داده است. با مراجعه به این کشور دیگر نگران جاذبه‌های گردشگری نباشید هر آنچه که بخواهید در سفر به تایلند و تور آن فراهم است.
 
بهترین و محبوب ترین تورهای تایلند کدام هستند؟
تور بانکوک ، تور پاتایا و تور پوکت بسیار در بین مسافران رواج دارد و محبوب ترین تورها در بین تور تایلند می‌باشند که هم بصورت تک شهر و هم در قالب تور ترکیبی تایلند برگزار می‌گردند.


کد مطلب: 201594

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/201594/چرا-تایلند-سال-۲۰۱۹-یکی-توریست-پذیرترین-کشورهای-دنیا-بوده

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir