به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب : ۲۰۱۵۹۶

واکنش جنتی به تحریم‌شدنش: آمریکا خَر است!

واکنش جنتی به تحریم‌شدنش: آمریکا خَر است!
گروه سیاسی: دبیر شورای نگهبان با حضور در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات در جمع خبرنگاران درباره تحریم خود و 4 عضو شورای نگهبان توسط آمریکا پاسخ داد.
 
آیت‌الله احمد جنتی، با حضور در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مستقر در شورای نگهبان در جمع خبرنگاران با کنایه درباره تحریم خود و ۴ عضو شورای نگهبان توسط آمریکا گفت: آمریکا خر است. ما را تحریم کردند، حالا من فکر می‌کنم که این همه پول که در صندوق‌های آمریکایی داریم را چه کنیم، بعد هم ما نمی‌توانیم دیگر به جشن‌های کریسمس به آمریکا برویم. این واکنش جنتی با  خنده خبرنگاران مواجه شد.
اهم اظهارات رئیس مجلس خبرگان و دبیر شورای نگهبان 
* {با اشاره به اهمیت این انتخابات}: این انتخابات برای ما و کشور یک ضرورت و امر مهمی است و هر چقدر مشارکت بیشتر باید به نفع مردم و کشور و به ضرر دشمن است.
* هرچه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی بیشتر باشد نشان می‌دهد که به همان میزان دشمن تضعیف شده و مشت محکمی بر دهان ترامپ خورده است.
* اسلام دستور داده که هرجا دیدید دشمن از هر عملی ناراحت می‌شود، همان عمل را انجام بدهید و امروز شرکت مردم در انتخابات باعث ناراحتی او شد.
* شرکت در انتخابات امروز علاوه بر رأی به کشور و نظام، رأی به استقلال مملکت است و همه باید یکصدا و یکدست از کشور و نظام حمایت کنیم تا دشمن تضعیف شود.
* تصمیمات ترامپ خریت است و خریت ارثی نیست و یکی باید بر روی پیشانی ترامپ مهر خریت بزند تا همه او را بشناسند.
برچسب ها: احمد جنتی