به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ساعت ۲۱:۱۳
کد مطلب : ۲۰۱۶۴

یک برزیلي مطرح به استقلال می‌آید

گروه ورزشي: مسئولان باشگاه استقلال با حضور در سازمان لیگ با مسئولان این سازمان و رئیس فدراسیون فوتبال به بررسی میزان بدهی‌های این باشگاه پرداختند.
یک برزیلي مطرح به استقلال می‌آید
در نشستی که امروز سه‌شنبه در محل سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد، علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه و میرشاد ماجدی سرپرست تیم استقلال با علی کفاشیان رئیس فدراسیون و مهدی تاج رئیس سازمان لیگ در خصوص بدهی‌های این باشگاه به بحث و گفتگو پرداختند. علی فتح‌الله‌زاده در خصوص این نشست اعلام کرد که این جلسه به خاطر این بود که کمیته انضباطی اعلام کرده است باشگاه‌های بدهکار باید بدهی‌های خود را پرداخت کنند. خوشبختانه در این جلسه به توافق با مسئولان فدراسیون و سازمان رسیدیم تا مشکلات‌مان برطرف شود.

وی همچنین پس از این نشست در جمع خبرنگاران در مورد نتایج تیم استقلال گفت: فوتبال همین است و بالا و پائین دارد اما امیدوارم بازیکنان بدانند پیراهن چه تیمی را برتن کرده و چقدر مردم روی نتایج آن حساس هستند. مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد در گذشت احمد مظاهری یگانه هوادار معلول این تیم که به دلیل ناراحتی شدید از خداحافظی فرهاد مجیدی فوت کرده، اظهار داشت: به خانواده این نوجوان اعلام کردیم که باشگاه استقلال آماده هر کمکی به شما هست. البته او خودزنی نکرده بلکه ناراحت بوده و این حساسیت زیاد، باعث فوتش شده است.

 وی در مورد برنامه‌های آینده باشگاه استقلال هم گفت: بعد از بازی با تراکتورسازی جلسه‌ای با قلعه‌‎نویی خواهیم داشت و در مورد جذب بازیکنان جدید صحبت خواهیم کرد. البته با یک بازیکن بزرگ برزیلی که بسیار بهتر از جانواریو است، پیش قرارداد بستیم و امیدواریم شرایط حضورش در استقلال فراهم شود.
مرجع : مهر