به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۸:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ساعت ۰۰:۲۳
کد مطلب : ۲۰۲۰۹

نویسنده «بریکینگ بد» بازیگر شد

گروه فرهنگ وهنر: وینس گیلیگان طراح سریال «بریکینگ بد» در اپیزودی از سریال «کامیونیتی» بازی می‌کند.
نویسنده «بریکینگ بد» بازیگر شد
وینس گیلیان که این روزها با پایان یافتن سریال موفق «بریکینگ بد» در استراحت به سر می‌برد، تصمیم گرفته در اپیزودی از سریال «کامیونیتی» (Community) محصول شبکه ان‌بی‌سی بازی کند. این سریال داستان وکیلی است که وقتی مشخص می‌شود مدرک لیسانس ندارد از کار بیکار می‌شود. او وارد کالج کامیونیتی (جامعه / گروه) می‌شود و برای نزدیک شدن به همکلاسی‌اش تصمیم می‌گیرد یک گروه درس‌خوانی تشکیل دهد. اعضای این گروه یک میلیونر، یک معتاد سابق، یک ورزشکار سابق، مادری مجرد و یک دانشجوی سینما هستند.

او در این اپیزود نقش پول‌دوست چرب‌زبانی را بازی می‌کند که در دعوای انی (آلیسن برای) و ابد (دنی پودی) نقش مهمی دارد. هنوز نام شخصیتی که گیلیگان بازی می‌کند فاش نشده است.پخش فصل پنجم سریال «گروه» از دوم ژانویه شروع می‌شود و دو قسمت اول آن پشت سر هم پخش می‌شود. جذابیت این فصل بازگشت دن هارمون، طراح اصلی سریال است که دوباره به عنوان سرپرست نویسندگان سریال با آن همراه شده است.

گیلیگان پس از حضور افتخاری در این سریال مشغول نوشتن و ساخت سریال «بهتر است با سال تماس بگیرید» می‌شود. این سریال به نوعی فرزندخوانده سریال «بریکینگ بد» است و در آن سال (وکیل پرحرف و فریبکار «بریکینگ بد») شخصیت اصلی است.جانتان بنکس، بازیگر نقش مایک در سریال «بریکینگ بد» نیز در اپیزود 11 فصل جدید «کامیونیتی» بازی می‌کند.