کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آشنایی با ورق یونولیت

7 اسفند 1398 ساعت 11:17

گروه تکنولوژی:ورق یونولیت که در وزنی بسیار کم و با مقاومتی بسیار بالا در صنعت ساخت و ساز ساختمانی و سایر مصارف مختلف در صنعت زیاد به کار گرفته می‌شود، در اندازه‌ها و انواع مختلفی ساخته و روانه بازار می‌گردند که در این بین ورق یونولیت ساخته شده در کارخانه تولیدی رکسانا فوم جزء بهترین و مرغوب ترین یونولیت‌های ورقه ای در بازار به حساب می‌آیند.


ورق یونولیت در ساخت و ساز
در این بخش برآنیم تا با فروش ورق یونولیت بیشتر آشنا شویم که در ساختمان سازی امروزه از این نوع ورق‌ها بسیار مورد استفاده قرار می‌دهند و در نهایت یکی از تولیدکنندگان ورق یونولیت را که به تولید و توزیع ورق یونولیت سقفی می‌پردازد، برای همه کسانی معرفی سازیم که در صنعت ساخت و ساز مشغول به فعالیت هستند یا در حال ساخت ساختمان و خانه جدیدی برای خود هستند و نمی دانند که از چه ورق یونولیتی در ساختمان خویش بهره ببرند. بنابراین اگر در این زمینه فعالیت دارید و یا می‌خواهید زمین مسکونی خود را به خانه ای نو برای خویش تبدیل کنید، با ما همراه باشید تا با فروش ورق یونولیت سقفی بیش از پیش آشنا گردیم و ویژگی‌ها و مشخصه‌های کلی آن را نیز مورد یادآوری قرار دهیم تا به طور کلی با این بخش از صنعت ساخت و ساز ساختمانی اطلاعات بیشتری در دست داشته باشیم.


ورق یونولیت

آشنایی با یونولیت سقفی و فروش ورق یونولیت
در ابتدای امر بهتر است با نگاهی کلی به چگونگی و چیستی ورق یونولیت آن را به طور کامل به شما معرفی سازیم. ورق یونولیت که با نام‌هایی از جمله فوم پلی استایرن انبساطی ، پلاستوفوم و آکاسیف نیز شناخته شده است؛ نوعی از ورق‌های مورد استفاده در صنعت می‌باشد که به علت خواص مکانیکی نظیر: وزن بسیار سبک و در عین حال بسیار مقاوم در برابر انواع آتش سوزی و سرما و گرما و نیز برشی به نسبت آسان امروزه کاربردهای بسیار زیادی در صنعت دارد که از آن در زمینه تابلوهای تبلیغاتی، سقف ساختمان‌ها، ساخت انواع لوگو و... استفاده به عمل می‌آورند. ورق یونولیت را می‌توان در اندازه‌های مختلفی ساخته و تحویل مشتریان مختلف قرار داد تا برای مصارف موجود در صنعت از آن بیشترین استفاده را به عمل آورند. هر چند که متداول ترین نوع ورق یونولیت که امروزه در بازار وجود دارد و طیف وسیعی از مردم از آن‌ها بیشترین کارایی و استفاده را به عمل می‌آورند، معمولا در اندازه 2 متر در 1 متر ساخته و تولید می‌گردد ولی بایستی اذعان داشت که فروش ورق یونولیت را می‌توان در هر قالبی و با هر اندازه ای به دلخواه مشتریان مختلف درآورد تا مورد استفاده آن‌ها برای مصارف مختلف واقع گردد. با فروش ورق یونولیت به عنوان عایقی بسیار مناسب در صنعت ساخت و ساز ساختمان‌ها بیشترین استفاده را به عمل می‌آورند که خاصیتی ضد حریق و ضد ضربه دارند و در برابر سرما و گرما و انواع رطوبت و شرایط جوی مختلف از خود کاملا مقاوم خاصی به خرج می‌دهند.


استفاده از ورق یونولیت تولیدی رکسانا فوم در ساختمان سازی

بهترین نوع ورق یونولیت
اینک که با ورق یونولیت یا یونولیت ورقه ای به طور کامل آشنا شده اید؛ بد نیست بدانید که کارخانه تولید و فروش ورق یونولیت رکسانا فوم به عنوان بهترین نوع ورق‌های یونولیت در سطح بازار به شمار می‌آیند که دربردارنده مزیت‌های بسیار منحصر به فرد و خارق العاده ای هستند که در ادامه به معرفی این کارخانه تولیدی و مزیت‌های چشمگیر ورق یونولیت تولیدی این کارخانه بیش از پیش آشنا خواهیم شد تا در صورت لزوم بتوانید از مرغوب ترین و با کیفیت ترین نوع ورق‌های یونولیت برای مصارف متعدد خود در صنعت بهره ببرید

ورق یونولیت یا فوم ورقه ای که در کارخانه تولیدی رکسانا فوم تهیه می‌گردد، به عنوان یک عایق حرارتی فوق العاده عالی و بی نظیر به شمار می‌آید که سبب کاهش مصرف انرژی ساختمان می‌گردد. ضمن اینکه فروش ورق یونولیت با کیفیت و جنس مرغوب گروه تولیدی رکسانا فوم سبب جلوگیری از انواع آلایندگی‌های زیست محیطی می‌گردد و دوام و طول عمر بسیار زیادی دارند و به علت خاصیت نفوذناپذیری در برابر آب و انواع رطوبت از خود به عنوان یک عایق حرارتی – برودتی فوق العاده بی نظیری ساخته است که تحت تمامی شرایط آب و هوایی بتوان از آن بیشترین بهره وری را برد. بی هیچ شک و شبهه ای با توضیحاتی که داده شد؛ می‌توان یونولیت‌های ورقه ای تولید شده کارخانه رکسانا فوم را از جمله استانداردترین و باکیفیت ترین نوع ورق‌های موجود در بازار به شمار آورد که با قیمتی مقرون به صرفه در بازار به راحتی قابل خریداری هستند و شما می‌توانید با فروش ورق یونولیت ساخته شده در گروه تولیدی رکسانا فوم در سراسر ایران از این محصول بهره مند گردید تا از آن‌ها در صنعت ساخت و ساز ساختمان خود در هر نقطه از ایران بیشترین استفاده را به عمل آورید. یکی از نکته‌های جالب توجه ورق یونولیت خرید انواع ورق‌های یونولیت بسته به ابعاد دلخواه خود مشتری می‌باشد که کاملا دست آن‌ها را در انتخاب ابعاد مناسب خود باز نگه داشته است تا با خرید این نوع از ورق‌ها از مزیت‌های منحصر به فرد آن‌ها بتوانند نهایت بهره را ببرند.


خرید ورق یونولیت

فروش ورق یونولیت در سراسر کشور
همان طور که پیشتر یادآوری شد؛ گروه تولیدی رکسانا فوم به عنوان مجری فروش ورق یونولیت در سراسر ایران می‌باشد که شما می‌توانید با خرید از این کارخانه تولیدی خیال خود را برای سالیان متمادی از یک پوشش و عایق بسیار قوی و در عین حال سبک و مقاوم راحت و آسوده خاطر نمایید و با آرامش تمام به زندگی شخصی خویش روی آورید.
برای فروش ورق یونولیت از کارخانه تولیدی رکسانا فوم باید در نظر داشت که عوامل مختلفی می‌توانند در قیمت نهایی این نوع از ورق‌های تولیدی کارخانه رکسانا فوم دخیل باشند. شاید توجه به چگالی فوم‌های ورقه ای را بتوان اولین فاکتور در همین راستا در نظر گرفت که در قیمت فروش ورق یونولیت کاملا تأثیر مستقیم خود را خواهد گمارد. میزان فشردگی یونولیت ورق فشرده نیز از دیگر عوامل تأثیر گذار می‌باشد. به طور کلی بایستی یادآور گشت که هر چقدر چگالی فوم بیشتر طبیعتا قیمت آن نیز بیشتر و هر چقدر چگالی کمتر به مراتب قیمت آن نیز پایین تر است.

در پایان در صورتی که قصد خرید ورق یونولیت از کارخانه تولیدی رکسانا فوم را دارید، می‌توانید از راه‌های ارتباطی زیر با متولیان این امور تماس حاصل نموده و یا به شکل حضوری در کارخانه تولیدی مربوطه حضور به عمل رسانید و یونولیت ورقه ای خود را خریداری نمایید:
بخش فروش: 02156864466 و 02156864477  و 02156864488 وبسایت: WWW.Yonolit.Com
آدرس کارخانه: تهران جاده ساوه سه راه آدران انتهای خیابان یخ سازی خیابان رکسانا فوم نبش خیابان عسگری پلاک 121


کد مطلب: 202304

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/202304/آشنایی-ورق-یونولیت

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir