کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کرونا تأثیری بر بازار تلفن‌ همراه ندارد

7 اسفند 1398 ساعت 16:24

گروه اقتصادی: رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه گفت: هم اکنون شیوع بیماری کرونا تأثیری بر بازار تلفن همراه نداشته و تنها نرخ ارز بر آن تأثیرگذار بوده است.


ابراهیم درستی رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن‌همراه درباره وضعیت بازار تلفن‌ همراه در روزهای اخیر اظهار کرد: هم اکنون بیماری کرونا تأثیری بر بازار تلفن‌ همراه نداشته و تنها نرخ ارز بر قیمت آن تأثیرگذار بوده است.رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه افزود: با توجه به شرایط فعلی در بازار، قیمت‌ها در بازار تغییر نمی‌کند.درستی با اشاره به اینکه هم اکنون بازار، راکد و آرام است، تصریح کرد: در حال حاضر چندان خرید و فروشی در بازار صورت نمی‌گیرد.
رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه ابراز امیدواری کرد که قیمت تلفن همراه در بازار بتواند به ثبات برسد و البته این موضوع را به نرخ ارز وابسته دانست.گفتنی است، یکی از عواملی که بر قیمت تلفن همراه تأثیرگذار است قیمت ارز است چرا که این کالا وارداتی است و برای اینکه واردکنندگان بتوانند سهم و نیاز بازار را تأمین کنند اولین قدم برای آن، ثبات قیمت‌ها است. در حال حاضر قیمت گوشی تلفن همراه نسبت به چند ماه گذشته کاهشی شده است و البته هر چه جلوتر برویم و سهم بازار را واردکنندگان و شرکت‌کنندگان تأمین کنند به طور قطع، شاهد نزول قیمت‌ها خواهیم بود.


کد مطلب: 202358

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/202358/کرونا-تأثیری-بازار-تلفن-همراه-ندارد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir