به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۵
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب : ۲۰۲۵۵

بررسي‌تحصیل‌۳هزار آقازاده در خارج از كشور

گروه سياسي: کمیسیون امنیت ملی مجلس از شورای عالی امنیت ملی خواست موضوع تحصیل چندهزار نفر از فرزندان مقام‌های كشوردر بریتانیا و سایر کشور‌های خارجی را بررسی کند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفته این طرح با عنوان «رفع تبعیض تحصیل فرزندان مقامات» به شورای عالی امنیت ملی فرستاده شده است. سیدحسین نقوی حسینی تصریح کرد: در جلسه كميسيون موضوع نامه در خواست تعدادی از نمایندگان از کمیسیون مبنی بر نظر این کمیسیون در مورد رفع تبعیض تحصیل فرزندان مقامات و سایر افراد جامعه خارج از کشور مطرح شد. موضوع از این قرار است که تحصیل فرزندان مقامات خارج از کشور (انگلیس) ممنوع است و برخی براساس اصل سوم قانون اساسی چنین ممنوعیتی را تبعیض آشکار می‌دانند. پس از سخنان موافق و مخالف، در نهایت مصوب شد که درخواست مذکور به شورای عالی امنیت ملی ارسال شود.
گفتني اينكه قبلا برخي مسئولان از تحصيل بیش از سه هزار تن از فرزندان مقام‌های جمهوری اسلامی در بریتانیا و سایر کشور‌های خارجی خبر داده بودند.

(امین)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۱:۵۷
چاقو دسته خودش را نمی برد و مقام‌های جمهوری اسلامی فرزندان خود را مورد بازخواست قرار نمی دهند. (164083)
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۱:۵۸
بله بله بععله! وجدانا بررسی کنید آقازاده های پذیرفته شده در کنکور امسال چند نفرند کیانند و در چه دانشگاههایی قبول شدند تا بفهمید اساسا کنکور سراسری پشم است!!!!!!!! (164085)
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۲:۰۲
مطمئن نیستیم که بررسی انجام شود و اگر هم انجام شود اینکه چگونه مشکلات و معضلات احتمالی را برطرف کنند تا آقا زاده ها درکمال آرامش بتوانند به تفریح و مقصود خود برسند . عجب چرخه و لوپ بدی است که آقا زاده ها با استفاده از حداکثر رانت در بهترین کشورها و بهترین امکانات در بهترین زمان به تفریح وخوشگذرانی مشغول می شوند ودست آخر هم بعنوان سوقات مدرکی تقدیمشان می شود وبعد بعنوان دکتر وارد مملکت شده و در بالاترین پستها بجای پدرانشان قرار می گیرند و ملت هم نظاره گر این چرخه نحس که تا کجا ادامه خواهد داشت . (164091)
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۳:۲۵
جالبه که اکثرشون هم در انگلیس یا به قول حکمای مملکتمون استعمار پیر تحصیل میکنن...!!!!! (164154)
نبي ابادي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۲:۰۵
جگرم کباب شد براي تبعيضي که فرزندان مقامات را به سختي و بدبختي گرفتار کرده است خدا را خوش نمياد که مقامات اين همه در تنگنا باشند نمايندگان به خاطر عذاب وجداني که پس از رفع گرفتاريهاي مردم به ان دچار شده اند هر چه زودتر اين مشکل را حل فرمايندچون چشم حسودمان کور گرفتاري مردم تمام وکمال بر طرف شده (164094)
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۲:۲۱
چرا نروند خرج که از کیسه مهمان بود حاتم طایی اسان بود

نوبتی هم باشه نوبت اینهاست (164109)
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۲:۳۰
كشور صد هزار فاميل... (164115)
حسین سلامی زواره
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۲:۴۵
تاانجائیکه ما اطلاع داریم درحکومت حضرت علی (ع)فرقی بین فرزندان ایشان باسایر مردم دراستفاده از امکانات عمومی وجود نداشته حالا این اقا زاده ها از چه تبصره ای استفاده می کنند ؟باید برای مردم توضیح داده شود. (164126)
فاریاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۳:۲۱
می شود لطف کنید گروه خبرنگاران محترم سایت بهار نام آقازاده ها را منتشر نمایید؟
و بنویسید چرا تحصیل در بیرون بهتر است برای آقازاده ها تا داخل کشور؟ (164146)
مهدی 92
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۳:۲۱
سالها بعد که فردی برای وزارت و یا پست مدیزیتی خاصی انتخاب میشود میگویند فلانی فارغ التحصیل فلان دانشگاه آمریکا و انگلیس است... (164148)
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۴:۰۵
پس این شعارهای پیشرفت های علمی ایران هیچه؟اگه ایران یه کشور پیشرفته علمیه چرا بچه هاتونو می فرستین خارج؟ (164199)