به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۱۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ ساعت ۲۰:۱۳
کد مطلب : ۲۰۲۷۸۵

برترین و پرفروش ترین فیلم های سال 99

مهمان رسید اما سر زده ! جدیدترین فیلم های سال 99 و اواخر سال 98
گروه فرهنگ و هنر: بالاخره رکورد‌ها شکسته شد عنوانی که خیلی‌ها منتظرش بودند همین هفته اول اکران خودش را نشان داد, علاقه مندان به دانلود فیلم در هیوا مووی در ایران معمولا اکثرشان کمدی پسند هستند وقتی یک عنوان کمدی در سینما اکران می‌شود دو حالت دارد یا همان هفته اول مانند این ساخته عین بمب صدا میکند یا این که در هفته ی اول زیاد پرفروغ ظاهر نمی شود اما کم کم خودش را به صدر می‌رساند حمات خوب بد جلف 2 را فعلا میتوان به حالت اول نسبت داد چرا که در هفته اول خودش توانست فروش بالاتری نسبت به مطرب داشته باشد و پیش بینی می‌شود که حداقل در تا 6 هفته دیگر همین روند ادامه پیدا کند اما باید دید این ساخته میتوان به همین پیشرفت ادامه دهد یا خیر .

این سینمایی به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی و تهیه کنندگی محسن چگینی دو تن از کمدی سازان برتر سینما ساخته شده است .سریال اول این فیلم نیز مورد استقبال کم نظیر مخاطبین قرار گرفت و به طور کلی توانست تبدیل به یک موفقیت بی چون و چرا شود و سازندگان را موجاب کرد که به دنبال سری از جدیدی از این عنوان باشند.
 
لیست بهترین فیلم‌های ایران در سال 1399 (از نظر فروش)
1.    مطرب (مصطفی کیایی)
2.    چشم و گوش بسته (فرزاد موتمن)
3.    زیر نظر (مجید صالحی)
4.    جهان با من برقص (سروش صحت)
5.    منطقه پرواز ممنوع (امیر داسارگر )
6.    بنیامین (محسن عنایتی)
7.    جان دار (حسین امیری دوماری و پدرام پورامیری)
8.    23 نفر (مهدی جعفری)
9.    تورنادو (سید جواد‌هاشمی)
10.    آشفته گی (فریدون جیرانی



 وقتی صدای ساز همه گیر می‌شود!
جهان با من برقص , ساخته ای کاملا متفاوت با صنعت سینمایی ایران جذاب و با داستانی مجزا به دنبال فتح جهان! این سینمایی بی نظیر به کارگردانی سروش صحت و تهیه کنندگی محمد رضا تخت کشیان در سال 1397 ساخته شده است و حدودا 8 هفته است که در حال اکران می‌باشد و در هفته اخیر جایگاه اول خودش را واگذار کرد اما عده ای براین باورند که به هیچ وجه نباید این ساخته را بر اساس چنین معیارهایی قضاوت کرد یا حتی اگر بخواهیم به این ویژگی‌ها هم توجه کنیم باز هم به شاهکار بودن این سینمایی پی خواهیم برد معمولا به سینمایی ایران هر ساله سه فیلم کاملا محبوب را در اکران‌ها معرفی می‌شود فیلم‌هایی که تا سال‌ها در یاد مخاطبین زیاد جای خواهند داشت .معمولا کمدی‌ها همیشه در این لیست‌ها بوده اند اما عنوان‌های اجتماعی زیادی هم داشته ایم که حسابی سر و صدا به پا کرده اند و حتی جوایز بین المللی دریافت کرده اند. این فیلم را میتوان به عنوان یک کاندید حتی در نظر گرفت و پیش بینی می‌شود در ادامه اکران‌ها بتوان خودش را بالا ببرد و بیشتر اثبات کند.
شما میتوانید با مراجعه به سایتی که در پایین همین پست معرفی میکنیم به آرشیو بروز و جدید فیلم ایرانی با لینک مستقیم و رایگان دست پیدا کنید

آنونس فیلم جهان با من برقص
....

همیشه باید برتر بود!
بعد از 16 هفته اکران تجربه صدر نشینی طولانی مدت حسابی در دل خیلی‌ها جا باز کرد! تو هر مجلسی یک مطرب هست اما باید ببینیم کدام بهتر است! این سینمایی به کارگردانی مصطفی کیایی از ساخته‌هایی سال 1397 محصوب می‌شود و توانست در دوران اکرانش رکورد‌های زیادی را جا به جا کند و حسابی مخاطبین را به سینما بکشاند اگر بخواهیم نگاهی کلی به عملکر این طنز موفق داشته باشیم شاید باید نیم چه نگاهی هم به حضور بازیگران محبوب آن توجه داشته باشیم بازیگرانی که در راس آن‌ها پرویز پرستویی دیده می‌شود پرستویی را با شاهکارهایی نظیر مارمولک و آزانس شیشه ای به یاد داریم او در این ساخته نیز توانست خودش دوباره در دل علاقه مندانش بیشتر جای دهد و حال دیگه شاید نشود از فیلم‌هایی که در آن بازی کرده است دل کند هر چند در کنار وی محسن کیایی و الناز شاکردوست نیز هنرنمایی کرده اند و بر جذابیت‌های این فیلم افزوده اند. سکانس‌هایی جذاب این کمدی را هیچ وقت نباید از دست بدهید چرا که تلفیقی جدید و تازه ای را به تصویر می‌کشاند.
این خبر برگرفته از سایت هیوا مووی می‌باشد.