کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مرگ‌برآمریکا بگویيد تا مشکل خزانه حل‌شود!

15 آبان 1392 ساعت 13:26


گروه سياسي-رسانه‌ها: سايت آينده نوشت: در حالی که اظهارات رئیس جمهور و اعضای دولت در شرح وضعیت خزانه کشور و بیان این که خزانه خالی است، موجب انتقاد افراطیون شده، به آنان پیشنهاد می‌شود به جای این کارها هر هفته در جلسات هیئت دولت دسته جمعی "مرگ بر آمریکا" بگویند تا یکباره مشکل خزانه کشور حل شود! حسین الله کرم، رئیس شورای هماهنگی انصار حزب الله، هفته گذشته در کرسی آزاد اندیشی دانشگاه اصفهان با موضوع "آمریکا؛ تقابل یا تعامل" اظهار کرد: اگر میان سه دولت گذشته مقایسه ای انجام دهیم، خواهیم دید که سود مرگ بر آمریکا تا چه اندازه خواهد بود. وی ادامه داد: در دولت آقای هاشمی درآمد کشور در هشت سال 130 تا 140 میلیارد دلار بوده است. آقای خاتمی با سیاست های تنش زدایانه خود توانست این درآمد را به 200 میلیارد دلار برساند، اما در دولت آقای احمدی نژاد که مرگ بر آمریکا به شدت رواج داشت و در سر لوحه کار بود در آمد هشت سال 830 میلیارد دلار بود. احمدی نژاد نشان داد که با تقابل بیشتر با آمریکا، درآمد کشور بطور بسیار معنی داری بالا می‌رود.

در این حال، هفته نامه حاشیه در خصوص این راهکار دکتر الله کرم نوشت:
با توجه به این که الله کرم در سال های گذشته موفق به مدرک دکترا و استادی دانشگاه هم شده، فرض می کنیم این تحلیل را سر کلاس هم ارائه کرده باشد.
دانشجوی اول: استاد! امکانش هست تشریح کنید "مرگ بر آمریکا" گفتن و تقابل با این کشور، دقیقا چه شکلی باعث افزایش درآمد کشور می شود؟
دانشجوی دوم: پروفسور! چرا جدی می گیری؟ استاد شوخی کرد که فضای کلاس عوض شود! وگرنه ایشان ناسلامتی "دکتر" است ها! می داند افزایش درآمد دولت احمدی نژاد نسبت به هاشمی به خاطر تفاوت قیمت نفت 12 دلاری و 110 دلاری بوده! وای خدا!!! اینا دیگه کی ان!
دانشجوی اول: استاد؟ راست می گه؟ شوخی کردی شما؟
استاد: نه برادر! شوخی نبود. ولی نکته ای که ایشون هم گفت خیلی جالب بود! فکر نکرده بودم بهش!


کد مطلب: 20279

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/20279/مرگ-برآمریکا-بگویيد-مشکل-خزانه-حل-شود

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir