به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب : ۲۰۲۹۷

اولین مشارکت آمریکایی​ها درصنعت برق ایران

گروه بين الملل: مجری برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق و نهمین نمایشگاه بین‌المللی آب و فاضلاب با اشاره به مشارکت بیش از 600 شرکت داخلی و خارجی از کشورهای مختلف جهان در نمایشگاه آب و برق تهران گفت: نمایشگاه امسال در مساحتی به وسعت بیش از 55 هزار متر مربع در محل نمایشگاه های بین‌المللی تهران برگزار می شود.
اولین مشارکت آمریکایی​ها درصنعت برق ایران
غلامرضا پیرعلی با اعلام اینکه نمایشگاه آب و برق تهران بزرگترین نماشگاه بین المللی صنعت آب و برق در بین کشورهای منطقه خاورمیانه است، تصریح کرد: در نمایشگاه امسال علاوه بر شرکت های داخلی حدود 77 شرکت از کشورهای خارجی همچون چین، ترکیه، کره جنوبی، اتریش، آلمان، فرانسه، ایتالیا، سوئیس، اسپانیا، عراق، عمان، هند، دانمارک، لهستان، هلند و ایالات متحده آمریکا حضور دارند.

وی با تاکید بر اینکه در نمایشگاه امسال پنج هیات بزرگ تجاری از کشورهای ارمنستان، عراق، سوریه، عمان و افغانستان مشارکت دارند، بیان کرد: علاوه بر این در مراسم افتتاحیه وزیران انرژی کشورهای ارمنستان و سوریه هم به همراه یک هیات بزرگ تجاری حضور بهم رساندند. پیرعلی همچنین با اشاره به اینکه در نمایشگاه امسال یک هیات بلندپایه عراقی از استان های مختلف این کشور همسایه هم مشارکت دارند، تاکید کرد: در حاشیه نمایشگاه آب و برق تهران یک همایش با محور توسعه صادرات و سه کارگروه تخصصی صنایع آب و برق برگزار خواهد شد.
مرجع : مهر

afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۵:۲۴
ببینیم میتونین اینها رو هم فراری بدن این افراطیها.. (164269)
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۵:۲۴
اونوقت این مشارکت کجا بود من نفهمیدم (164270)
خروس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۵:۴۶
الهی افراطی ها خروس شن-ما هم مخروس(شادمان) (164289)
شوشول
United States
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۹:۰۲
مخ اونا به سنگ خورده یا سر من؟؟؟ (164409)