به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ساعت ۱۶:۴۳
کد مطلب : ۲۰۳۳۲

قتل جوان معتاد توسط پدر و برادرش

گروه حوادث: رييس پليس آگاهي استان لرستان از دستگيري پدر و برادري خبر داد كه با استفاده از طناب يكي از اعضاي خانواده خود را به قتل رسانده بودند.
قتل جوان معتاد توسط پدر و برادرش
سرهنگ دالوند در تشريح جزييات اين ماجرا گفت: اوايل مهرماه امسال از طريق مركز فوريت‌هاي پليس 110 كشف يك جسد مجهول‌الهويه به ماموران پليس آگاهي بروجرد اعلام شد كه پس از تاييد صحت خبر دريافتي اكيپ بررسي صحنه جرم و كارآگاهان به محل جرم واقع در زمين‌هاي كشاورزي حاشيه شهرستان اعزام شدند. وي با بيان اينكه ماموران در بازرسي اوليه، هيچ گونه مدارك شناسايي كشف نكردند، گفت: با رويت آثار خفگي توسط كارآگاهان، فرضيه قتل عمد پيش روي كارآگاهان متصور شد كه ماموران تحقيقات خود را براي واكاوي زواياي پنهان اين جنايت آغاز كردند.

رييس پليس آگاهي استان لرستان با بيان اينكه ماموران در نخستين گام تحقيقات مشخصات متوفي را با افراد فقداني تطبيق دادند كه هيچ اطلاعاتي به دست نيامد، گفت: ماموران با اخذ اثر انگشت متوفي و بررسي‌هاي دقيق هويت مقتول را شناسايي كردند و مشخص شد كه اين فرد ساكن شهرستان دورود است كه موضوع به خانواده وي اطلاع داده شد. وي با اشاره به حضور پدر و برادر متوفي در پليس آگاهي گفت: اظهارات متناقض پدر و برادر مقتول توجه ماموران را به خود جلب كرد و سرانجام اين افراد لب به اعتراف گشودند وپدرش اعلام كرد به علت اينكه فرزندش بر اثر اعتياد آنان را اذيت و آزار مي‌داد، با برنامه‌ريزي مناسب شب حين خواب با استفاده از طناب وي را به قتل رسانده و با خودرو جسد وي را به بروجرد آورده و رها كرده‌اند.

دالوند علت و انگيزه قتل را آزار و اذيت خانواده متوفي توسط مقتول و همچنين اعتياد وي دانست و اظهاركرد: متهمان به همراه پرونده متشكله در اختيار مقام قضايي قرار گرفتند.
مرجع : روزنامه اعتماد

۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۲۰:۵۳
پدر اگه کشته باشه هیچ جرمی مرتکب نشده (164489)