به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب : ۲۰۳۳۵۵

باید زودتر از این‌ها لیگ را تعطیل می‌کردند

گروه ورزشی: سهراب بختیاری‌زاده معتقد است که حضور یک مربی ایرانی در کنار اسکوچیچ می‌تواند به تیم ملی فوتبال ایران کمک بیشتری کند.
باید زودتر از این‌ها لیگ را تعطیل می‌کردند
به زارش ایسنا، سهراب بختیاری‌زاده درباره لغو رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: باتوجه به این شرایط و خبررسانی‌هایی که این روزها درباره کرونا می‌شود، به اعتقاد من باید زودتر از این‌ها لیگ را تعطیل می‌کردند. مسوولان دیر اقدام کرده‌اند چراکه به هرحال ما برای سلامت خودمان و جامعه ورزش می‌کنیم. فوتبال حرفه ای برگزار می‌شود تا درآمدزایی داشته باشد و به جامعه شور و نشاط بدهد.او ادامه داد: با این وضعیتی که می‌بینیم نباید ورزشکاران‌مان را در معرض خطر قرار دهیم چرا که احتمال ابتدا به بیماری کرونا وجود دارد و خطر آن‌ها را تهدید می‌کند و باید یکی دو هفته لیگ تعطیل باشد تا شرایط به حالت قبل برگردد. با این‌که این تصمیم دیر اعلام شد اما به نظرم در کل تصمیم درستی بود. پرسپولیسی‌ها اگر راضی به تعطیلی لیگ نیستند، برای این است که نسبت به شرایط خودشان تصمیم می‌گیرند اما تصمیم گیری‌ها باید برای سلامت جامعه باشد. کیفیت فوتبالی را نباید ببینیم و باید به سلامت جامعه نگاه کرد. مثلا در سری آ ایتالیا هم بازی‌ها لغو شد چرا که به نفع آن‌ها بود.بازیکن سابق تیم‌ملی فوتبال درباره اهمیت حضور دستیار ایرانی روی نیمکت تیم‌ملی گفت: چیزی که امروز برای‌مان مهم است موفقیت تیم ملی است و این‌که به مرحله بعدی صعود کنیم. به نظرم انتخاب یک مربی ایرانی در کنار اسکوچیچ مهم است چرا که می‌تواند کمک کند. چیزی که مهم است این است که یک ایرانی روی نیمکت تیم‌ملی باشد. انتخاب وحید هاشمیان هم حتما کمک می‌کند چرا که او جزو لژیونرهای‌مان بوده، در آلمان بازی کرده است و تجربه بین المللی خوبی دارد.  
وی در پایان اضافه کرد: برای اسکوچیچ آرزوی موفقیت دارم. آقای اسکوچیچ چند سال است در ایران حضور دارد و در این برهه از زمان می‌تواند به تیم‌ملی کمک کند. اگر مشکلات اقتصادی و دیگر مشکلات کشورمان را در نظر بگیریم به اعتقاد من در این شرایط تصمیم عاقلانه‌ای گرفته شد. باید انتقادها از انتخاب اسکوچیچ را کنار بگذاریم و به تیم ملی کمک کنیم.