به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۴۲
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۶ ساعت ۰۸:۴۴
کد مطلب : ۲۰۳۶۹
توسط فرودگاه "هیترو" لندن

هواپیمایی‌امارات در جهان بهترين شناخته‌شد

گروه بين‌الملل: فرودگاه "هیترو" لندن شرکت هواپیمایی "امارات،" را به عنوان بهترین شرکت هواپیمایی جهان، معرفی کرد.
هواپیمایی‌امارات در جهان بهترين شناخته‌شد
شرکت هواپیمایی امارات تنها شرکت هواپیمایی در جهان عرب است که هواپیماهایش در فهرست رقابت با ناوگان‌هاي بزرگ هواپیمایی بین المللی مانند "بریتیش ایرویز" و "امریکن ایرلاینز" گنجانده مي‌شود. فرودگاه "هیترو"، که بزرگ ترین فرودگاه جهان است، برای اولین بار دو لیست، یکی از بدترین شرکت‌هاي هواپیمایی که با ایجاد صداهای بلند باعث مزاحمت و خشم ساکنان لندن شده اند، و دیگری هواپیماهایی که با کیفیت عالی و بدون سر و صدا هیچگونه آزار و مزاحمتی برای ساکنان لندن ندارند، را منتشر کرد.

شرکت‌هاي هواپیمایی "امارات"، بریتش ایرویز، آمریکن ایرلاینز و شرکت هواپیمایی استرالیائی" کوانتاس" به عنوان بهترین معرفی شدند. شرکت هواپیمایی اسرائیل"العال"، ترکیش ایرویز و شرکت هواپیمایی تایلند در لیست بدترین شرکتهای هواپیمایی جهان قرار گرفته اند. چندگاهی است که در لندن بحث‌هاي فراوانی نسبت به ناراحتی تقریبا سه میلیون نفر از ساکنان این شهر در اطراف فرودگاه هیترو بالا گرفته است.

این بحث همزمان با طرح گسترش فرودگاه هیثرو جدی تر شده است. به همین دلیل، مسئولان فرودگاه قرار است طی دو ماه آینده لیستی از هواپیماهایی که آرامش ساکنان شهر لندن را به هم مي‌زنند تهیه و به مسئولان این شرکت‌هاي هواپیمایی ارائه دهند تا به چاره جویی بپردازند. در همین حال یک مرکز مطالعات علمی در بریتانیا در گزارشی گفته است که ناراحتی‌هاي ناشی از سر و صدای این هواپیماها باعث افزایش مرگ و میر ساکنان نزدیک فرودگاه شده است. بر اساس این گزارش پزشکی - علمی، بروز سکته مغزی و بالا رفتن فشار خون ناگهانی که منجر به مرگ مي‌شود، ناشی از همین ناراحتی هاست.

مقامات فرودگاه هیترو مي‌گویند بدترین نوع هواپیماها که در ایجاد ناراحتی مشهورند هواپیما‌هاي قدیمی هستند، بویژه آنهایی که چهار موتوره اند، مانند بوینگ "747". این نوع هواپیماها هنگام فرود و پرواز سر و صدای زیادی دارند، در حالی که هواپیماهای مدرن مانند ایرباس (A380) حداقل مزاحمت را هنگام پرواز و یا فرود ایجاد مي‌کنند. گفتنی است که هواپیمایی امارات بزرگترین ناوگان هواپیماهای ایرباس مدل (A380) را در اختیار دارد.

۱۳۹۲/۰۸/۱۶ ۰۹:۱۰
ایرلاین قطر و امارات همیشه بهترین بوده و خواهند بود. حالا ایرلاین های داخلی ایران چطور ؟! (164653)
میترا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۶ ۱۰:۰۱
برای مسیرهای طولانی به خصوص شرق آسیا بهترین ایرلاینه (164658)
۱۳۹۲/۰۸/۱۶ ۱۰:۲۶
خيلي بيخود کردن، اين انتخابشون قطعا" سياسي بوده وگرنه هواپيمايي جمهوري اسلامي با قديمي ترين هواپيماهاي جهان، داراي عتيقه ترين و در نتيجه باارزش ترين ناوگان هوايي دنيا هستش. (164664)
محسن کاشی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۶ ۱۴:۴۲
در پایان باید اشاره کرد که مسافران رو به یک تور مادام عمر رایگان با امکاناتی همچون هوریه ، فرشته،نوشیدنی های سرد وگرم خواهد برد. (164747)
۱۳۹۲/۰۸/۱۶ ۱۰:۳۱
هواپیمایی ایران رده چند هستش امیدوار شدیم به هواپیمایی ایران (164667)
کاوه فارسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۶ ۱۰:۵۷
اگه ما هم با دنیا رابطه داشتیم انقدر خودمونو از دنیا دور نمیکردیم الان شاید ما بهترین بودیم (164671)
۱۳۹۲/۰۸/۱۶ ۱۲:۵۰
قبل از انقلاب دومین خط هوایی معتبر جهان بودیم (164691)
۱۳۹۲/۰۸/۱۶ ۱۲:۵۰
ما هم اگه از اونور جدول حساب کنیم اول هستیم و امارات آخر (164690)