به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۶ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب : ۲۰۳۸۲

عرضه لپ‌تاپ‌های حرفه‌ای و گران به بازار

گروه اقتصادي: ثبات قیمت‌ها طی دو ماه اخیر در بازار لپ‌تاپ به رشد تقریبی تقاضا برای نمونه‌های گران‌قیمت در بازار منجر شد.
عرضه لپ‌تاپ‌های حرفه‌ای و گران به بازار
بر اساس اعلام فعالان بازار، با وجودی که در جریان رقابت بین تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها،این لپ‌تاپ‌ها بودند که با ریزش مخاطب مواجه شدند، اما اینک در پی تزریق نمونه‌های جدید و حرفه‌ای به بازار و همچنین ثبات قیمت‌ها شاهد رشد نسبی تقاضا برای نوت‌بوک‌های باقابلیت و حرفه‌ای در بازار شده‌ایم.

محمد سلطانی، یکی از فعالان بازار لپ‌تاپ با بیان این مطلب که اکثرا خریداران لپ‌تاپ‌های ارزان و میان قیمت به سراغ تبلت‌ها می‌روند گفت: رده کاربری حرفه‌ای و فوق حرفه‌ای همچنان به لپ‌تاپ‌ها وفادارند و بر این اعتقادند که اموری که توسط لپ‌تاپ‌های حرفه‌ای انجام می‌دهند را نمی‌توانند با تبلت‌ها یا حتی نمونه‌های هیبریدی به راحتی انجام دهند. به گفته این فعال بازار، گیمرها، گرافیست‌ها، مهندسان معمار و نقشه‌کش‌ها و... از گروه‌هایی هستند که وفاداری زیادی به لپ‌تاپ‌ها (البته از نوع حرفه‌ای) دارند. به گفته فعالان بازار، با توجه به این موضوع است که در بازار لپ‌تاپ شاهد رشد عرضه نمونه‌های فوق حرفه‌ای و حرفه‌ای که به پردازنده‌های نسل چهارم و کانفیگ بالا (قابلیت‌های فنی خوب) مجهزند هستیم.
مرجع : دنیای اقتصاد

مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۶ ۱۷:۴۵
چه خوب

عرضه لپ تاب های قوی مورد نیاز متخصصین است (164823)