به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۱۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۶ ساعت ۱۵:۵۲
کد مطلب : ۲۰۳۹۴

تصادف قطار مسافربري با کامیون ​نیشکر

گروه حوادث:​ قطار مسافربری شوشتر- مشهد ساعت 17 و 45 دقیقه دیروز با تریلر حمل نیشکر تصادف کرد که در اثر آن تریلر واژگون شد.
تصادف قطار مسافربري با کامیون ​نیشکر
 مدیرکل راه آهن ناحیه زاگرس گفت: بی احتیاطی راننده تریلر حامل نیشکر که فاصله را نسبت به ریل قطار رعایت نکرده و تریلر خود را در نزدیکی ریل پارک کرده بود، موجب این حادثه شد. حسن زیودار افزود: در نتیجه برخورد رکاب دیزل قطار مسافربری با تریلی هر 2 آسیب دیدند و 38 متر از ریل راه آهن از محور خود جابجا شد که با تلاش ماموران راه آهن امروز این محور تعمیر شد.

مدیرکل راه آهن ناحیه زاگرس افزود: جابجایی ریل قطار از محور به معنی بر هم خوردن هندسه خط به محور اصلی خط است که نمی تواند مانع حرکت قطار باشد. زیودار افزود: این حادثه تلفات جانی نداشت و قطار بعد از توقفی کوتاه به مسیرش ادامه داد و در حال حاضر تردد در این مسیر به صورت عادی جریان دارد.
مرجع : واحدمرکزی خبر

مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۶ ۱۷:۴۰
احتمالاً روزانه بیست قطار از این مسیر عبور خواهند کرد!!!!! مسیر مورد نظر در سالهای قبل از انقلاب بمنظور دسترسی به شرکت بزرگ کشت و صنعت کارون احداث شده و سالهای متمادی برای صادرات و واردات شرکت مورد استفاده قرار گرفته است متاسفانه در سال گذشته با یک اقدام غیر کارشناسی بدون در نظر گرفتن صلاح و صرفه مردم و کشور برای انتقال روزانه تعدادی مسافر از شوشتر به هفت تپه برای پیوستن به خطوط ریلی میلیاردها تومان هزینه شده که جا دارد تجدید نظر گردد. (164822)