به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ ساعت ۱۶:۳۴
کد مطلب : ۲۰۴۰۲۴

فعال سیاسی: در شرایط بدتر از جنگ هستیم

گروه سیاسی: یک فعال سیاسی گفت: ما در شرایط بدتر از جنگ به سر می‌بریم و همه کسانی که دل در گرو سرافرازی کشور و ملت دارند باید تلاش کنند تا مشکلات را به حداقل برسانیم.
فعال سیاسی: در شرایط بدتر از جنگ هستیم
غلامرضا انصاری، درباره وضعیت آینده دولت، با توجه به روی کار آمدن مجلس اصولگرا گفت: شیوع ویروس کرونا و اپیدمی بسیار گسترده‌ای که متاسفانه دامن کشور را گرفته است، همچنین محاصره اقتصادی و شرایطی که FATF برای مبادلات بانکی و اقتصادی کشور ایجاد کرد و در مجموع مشکلاتی که در حال حاضر پیش روی کشور است، باعث خواهد شد که مقامات و شخصیت‌های عالی‌رتبه نظام به مجلس اجازه تندروی و حرکت‌های رادیکال ندهند.این عضو سابق شورای شهر تهران درباره راهکار دولت با توجه به اوضاع کنونی گفت: دولت مجبور است با مشکلات عدیده‌ای که به برخی از آنها اشاره شد، دست و پنجه نرم کند و فرصت چالش جدید را قطعاً نخواهد داشت.انصاری درباره عواقب احتمالی فشار مجلس یازدهم به دولت توضیح داد: اگر راه‌یافتگان به مجلس بخواهند از حرکت‌های تند و رادیکال استفاده کنند، دولت را به بن‌بست خواهند کشید.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب همچنین در خصوص احتمال عبور از بحران‌هایی که کشور را به چالش کشیده است، گفت: باید دعا کرد و از طرف دیگر همه دست به دست یکدیگر دهند. همان‌طور که گفتم، شرایط اصلاً عادی نیست.عضو حزب اتحاد ملت ایران ادامه داد: ما در شرایط بدتر از جنگ به سر می‌بریم و همه کسانی که دل در گرو سرافرازی کشور و ملت دارند باید تلاش کنند تا مشکلات را به حداقل برسانیم. هر جریانی باید برای دولت و تداوم کار دولت هر کمکی از دستش برمی‌آید انجام دهد. وی در پایان درباره راهکار فائق آمدن بر مشکلات و بحران‌های دولت گفت: شرایط بسیار سخت و طاقت‌فرساست و باید همه با هم تلاش کنند. شرایط بحرانی کشور و مشکلات معیشتی مردم بیش از حد تصور است. امیدواریم خدا کمک کند و با آرامش و تعقل بتوان کار را پیش برد.
مرجع : اعتماد آنلاین