به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ ساعت ۱۵:۵۴
کد مطلب : ۲۰۴۱۷۹

دست دادن رونالدو با هواداران خیالی/عکس

گروه ورزشی: با برگزاری بدون تماشاچی بازی یوونتوس- اینترمیلان، کریستیانو رونالدو در بدو ورود به ورزشگاه آلیانز تورین با دست دادن خیالی با هواداران ناموجود یوونتوس به این وضعیت واکنش نشان داد.
دست دادن رونالدو با هواداران خیالی/عکس
درحالیکه به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در ایتالیا دیدار دیشب یوونتوس و اینترمیلان دیشب در ورزشگاه آلیانز تورین، پشت درهای بسته و در عدم حضور تماشاچیان برگزار  می‌شد، کریستیانو رونالدو در بدو ورود به استادیوم زمانی که از اتوبوس تیمش پیاده شده و در حال حرکت به سمت ورزشگاه بود وانمود کرد که با هواداران ناموجود یوونتوس که گویی سر راه او ایستاده‌اند دست می‌دهد.

رونالدو بعد از آنکه با هواداران ناموجود یوونتوس به صورت خیالی دست داد به دوربینی که در حال فیلمبرداری از او بود لبخند زده و سپس با ورود به زمین برای هوادارانی که در استادیوم حضور نداشتند دست زد و به این صورت به آنها ادای احترام کرد.

رونالدو بعد از بازی دیشب به سرعت روانه زادگاهش شهر مادیرای پرتغال شد تا در کنال مادرش حضور یابد. مادر رونالدو این هفته دچار سکته مغزی شده و یک عمل جراحی دشوار را با موفقیت پشت سر گذاشته بود. با توجه به این هفته دشوار و خبر خوبی که رونالدو درباره مادرش دریافت کرده بود، می‌توان به علت سرحال بودن او در بازی دیشب یوونتوس پی برد.
 
برچسب ها: رونالدو یونتوس