به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۶ ساعت ۲۱:۲۸
کد مطلب : ۲۰۴۳۲

اظهار نظر نتانیاهو درباره مذاکرات ژنو

گروه سياسي: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه اظهارات خصمانه خود و سنگ‌اندازی‌ها برای جلوگیری از حل مساله هسته‌یی ایران، گفت: هرگونه توافق ایران و 1+5 اشتباه تاریخی خواهد بود.
اظهار نظر نتانیاهو درباره مذاکرات ژنو
بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز پنج‌شنبه گفت: هرگونه توافق هسته‌یی میان ایران و شش قدرت جهان (1+5) که در مذاکرات ژنو حاصل آید یک اشتباه تاریخی خواهد بود. نتانیاهو ادعا کرد: اسرائیل می‌داند که در این دوره از مذاکرات در ژنو پیشنهادهایی بر روی میز مذاکره است تا بدین شکل فشارهای اعمالی بر ایران کاهش یابد اما چنین پیشنهادهایی به ایران اجازه خواهد داد که به توانایی خود در جهت ساخت سلاح هسته‌یی باز گردد.

وی گفت: اسرائیل با هرگونه پیشنهاد در این باره مخالف است و من معتقدم که چنین پیشنهادات و دستیابی به یک توافق یک اشتباه تاریخی خواهد بود. ما باید این پیشنهادها را رد کنیم. مذاکرات ایران و 1+5 صبح امروز (پنج‌شنبه) ساعت 11 به وقت محلی میان ایران و اعضای 1+5 آغاز شد. این مذاکرات امروز و فردا ادامه می‌یابد.
مرجع : ايسنا

۱۳۹۲/۰۸/۱۶ ۲۱:۳۴
نتانیاهو و برادر حسین یه طرف، باقی دنیا یه طرف دیگه! (164951)
۱۳۹۲/۰۸/۱۶ ۲۲:۵۷
برادر حسین اوباماست باید از لفظ حاج حسین استفاده کنی! (165020)
۱۳۹۲/۰۸/۱۶ ۲۲:۵۸
ایران و 5+1 :اصلا کی با تو حرف زد؟!وقتی چارتا دیپلماتدارن با هم حرف میزنن یه بچه با نقاشیش نمی پره وسط بگه مداد رنگیم گم شده! (165023)
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۶ ۲۲:۵۵
شعار واقعی مرگ بر اسراییل نه آمریکا (165018)
۱۳۹۲/۰۸/۱۶ ۲۳:۰۰
از اینکه ایشون ناراضی هستن خوشحالیم! (165026)
۱۳۹۲/۰۸/۱۶ ۲۳:۱۴
بخوابونم تو دهنش؟ (165037)
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۰۰:۵۸
بقول برادر باراک حسين اوباما، اين بي بي نتانياهو، استخوان در گلوئه! (165089)