به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب : ۲۰۴۳۴۰

نکات کاربردی برای خرید لباس

گروه جامعه: هوا که کم کم رو به گرمی می‌رود، فصل زمستان به پایان می‌رسد، حیات به سمت نو شدن می‌رود، ما هم سعی می‌کنیم کم کم آماده این تغییرات باشیم و نو شویم.
علاوه بر تغییرات احوالمان، تغییرات ظاهری هم مهم است بنابراین با نزدیک شدن به سال نو خرید لباس یکی از گزینه‌هایی است که ذهن ما را به خود مشغول خواهد کرد. خرید لباس یکی از گزینه‌هایی است که می‌تواند در آستانه سال نو هزینه زیادی برای ما در بر داشته باشد. اما اگر توصیه‌های این مقاله را به کار ببندید می‌توانید با صرف هزینه کمتر یک خرید لباس اقتصادی داشته باشید.



 •  تصمیم گیری:
قبل از این که برای خرید لباس اقدام کنید ابتدا کمد لباس‌هایتان را بررسی کنید. تصمیم بگیرید که در حال حاضر چه لباس‌هایی نیاز دارید و برای خرید لباس عید چه چیزی برای شما مهم تر است و در اولویت قرار دارد. گاهی با همین بررسی ساده خیلی چیزها از لیست خرید شما خط خواهد خورد.

•  تعیین بودجه:
همیشه علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد! از قبل برای خرید لباس عید آماده باشید و همواره از قبل برای آن بودجه‌ای تعیین کرده و کم کم پول ذخیره کنید.

•  تعیین ارزش:
همیشه قبل از خرید لباس به این نکته دقت کنید که کدام لباس برای شما در درجه اهمیت بالاتری قرار دارد. شاخص‌های شما می‌تواند متفاوت باشد اما یکی از چیزهایی که باید در نظر بگیرد نوع لباس و مدتی است که می‌توانید از آن استفاده کنید. برای مثال پالتو و کاپشن‌ها جزء لباس‌هایی هستند که می‌توان مدت طولانی از آنها استفاده کرد بنابراین ارزشش را دارد که در خرید لباس روی آن‌ها وقت و هزینه بیشتری بگذارید.

•  انتخاب طرح:
هنگام خرید لباس یک سوال را مدام با خودتان تکرار کنید. اگر این لباس را بخرم آیا حاضرم یک ماه بعد هم آن را دوباره بپوشم. گاهی لباس‌هایی با طرح‌ها و رنگ‌هایی به اصطلاح مد می‌شوند و به فروش می‌رسند که فقط یک مدت کوتاه طرفدار دارند و به علت خاص بودنشان بعد از یک مدت که تب استفاده از آن فروکش کرد عملا بی استفاده می‌شوند. در خرید اقتصادی لباس همیشه توجه کنید که گول تبلیغات و یک مد کوتاه مدت را نخورید.



•  سایز و جنس:
بی شک سایز و اندازه لباس‌هایی که تهیه می‌کنید مهم هستند. حتما قبل از خرید لباس اندازه‌هایتان را در نظر بگیرید و هنگام خرید سایز مناسبتان را انتخاب کنید. جنس لباس هم بسیار مهم است. اینکه شما در آن لباس احساس راحتی کنید و حس ناخوشایندی از جنس آن نداشته باشید. به این نکته هم حتما توجه کنید که برخی از جنس‌های لباس پس از شستشو کاهش سایز و اندازه پیدا می‌کنند. از این نوع اجناس دوری کنید. برای درک بهتر جنس و اندازه لباس مورد نظرتان حتما آن را پیش از خرید پرو کنید. 
 
نکات مهم درمور خرید تیشرت
همه افراد به شیک پوشی علاقه دارند اما واقعیت این است که همه افراد به خوبی با شیوه انتخاب، خرید تیشرت و نگهداری آن آشنا نیستند. تمام کسانی که از دید ما افراد بسیار شیک پوش و خوش لباسی به نظر می‌آیند در رابطه با شیوه هماهنگ کردن لباس‌ها و رنگ‌های آن‌ها و همچنین اکسسوری‌های متناسب با آن‌ها کاملا آشنا هستند. چنانچه علاقه دارید تا نکات عملی و بسیار مهمی را در رابطه با خرید تیشرت بدانید با ایران پوشاک در ادامه همراه باشید. جالب است بدانید افرادی که تیپ و ظاهر بسیار خوبی دارند لزوما افرادی نیستند که دائم در فروشگاه‌ها و مراکز خرید بزرگ به دنبال خرید باشند و یا کمد‌هایی مملو از انواع مدل لباس‌ها با رنگ‌های متفاوت داشته باشند. در مقابل این افراد کسانی هستند بسیار با سلیقه و دقیق و همچنین به خوبی می‌دانند که برای خرید تیشرت و هماهنگ کردن آن‌ها با یک دیگر باید چه اصولی را باید رعایت کنند. اما این اصول چه نکاتی هستند؟



•    خرید لباس‌های کاربردی
 شاید برای شما این سوال پیش بیاید که منظور از لباس‌ها و یا تیشرت‌های کاربردی چیست؟ در حقیقت منظور ما از خرید تیشرت‌های کاربردی به این معناست که لباس‌هایی را انتخاب کنید که فقط برای یک موقعیت و یا مراسم خاص قابل استفاده نباشند. به بیان بهتر لباس‌هایی را انتخاب کنید که چند منظوره باشند. به این شکل شما می‌توانید این سبک از لباس‌ها را با دیگر لباس‌های موجود در کمدتان ترکیب کنید و سبک‌ها و استایل‌های تازه ای برای خود درست کنید. برای مثال خرید یک شلوار جین در صورتی که به خوبی روی اندامتان می‌نشیند ایده بسیار خوبی است. چرا که این شلوار را می‌توانید با انواع تیشرت‌های، کت‌ها، شومیزها و تونیک‌های متفاوت ست کنید. پس فراموش نکنید که هنگام خرید، آن دسته از لباس‌هایی را انتخاب کنید که کاربردی و چند منظوره هستند تا در انواع مراسم‌ها مجبور به خرید تیشرت‌ها و یا به طور کلی لباس‌های تازه نشوید.



•   بهره گیری هوشمندانه از تخفیف‌های حراجی‌ها
بعضی اوقات ممکن است با دیدن کلمه تخفیف بر روی بسیاری از لباس‌ها و تیشرت‌ها تحریک به خرید شوید. این عمل در خیلی از موارد خوب و به صرفه و در برخی دیگر از موارد می‌تواند زیان آور باشد. به یاد داشته باشید بعضی از اعلان‌ها برای تخفیف صرفا جذب مخاطب به خرید است اما اگر به تخفیف‌های واقعی برخوردید با انتخاب بهترین آن خریدی رضایت بخش داشته باشید.

تیشرت تبلیغاتی
هر زمان که نام تیشرت تبلیغاتی به گوشتان خورد بدانید که برند‌ها و افراد معروف برای تبلیغ خود بر روی تیشرت‌ها مارک یا تصاویر خود را چاپ می‌کنند و با این کار باعث می‌شوند تا بیشتر دیده شوند. به همین دلیل به این نوع تی شرت‌ها تیشرت تبلیغاتی می‌گویند. استفاده از تیشرت تبلیغاتی برای تبلیغ کسب و کار ایده بسیار جالب و تاثیرگذاری است. شما می‌توانید تبلیغات شرکت و یا برند خاصی را روی تیشرت‌ها چاپ کنید. البته این موضوع مهم است که طراحی روی تیشرت باید کاملا زیرکانه باشد زیرا دید مخاطب نسبت به شما و کسب و کارتان تاثیر گذار است.

چاپ روی تیشرت تبلیغاتی به چند روش انجام می‌شود که عبارتند از:
•    چاپ سابلیمیشن
•    چاپ لیبلی
•    چاپ کاتر پلاتر
•    چاپ مدیا
•    چاپ به صورت مستقیم روی تیشرت
•    چاپ سیلک

برای بهره مندی از بهترین جنس انواع تیشرت با قیمت تولیدی می‌توانید به وب سایت ایران پوشاک مراجعه کنید. فروشگاه اینترنتی ایران پوشاک اولین فروشگاه تخصصی مد و خرید پوشاک آنلاین با عرضه مستقیم از کارخانه‌ی تولیدی با هدف حذف واسطه‌های بین تولیدکننده و خریدار راه اندازی شده است.

" این رپورتاژ آگهی توسط آژانس خبری ایران رپورتاژ نگارش و منتشر شده است."