به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ ساعت ۰۸:۲۰
کد مطلب : ۲۰۴۵۸۳

ماجرای شکایت دختر جوان از مهندس متاهل

گروه حوادث: پرونده دختر جوانی که مدعی است پس از آشنایی با مردی متأهل در اینستاگرام مورد تعرض قرار گرفته در دادگاه کیفری استان تهران مورد رسیدگی قرار گرفت.
ماجرای شکایت دختر جوان از مهندس متاهل
رسیدگی به این پرونده از 3 ماه قبل با شکایت دختر جوانی به نام سمیرا آغاز شد و شاکی به مأموران گفت: پس از آشنایی با مردی به نام رامین در اینستاگرام او با ترفندی من را مورد سوء‌استفاده قرار داد و پس از تعرض باردار و در نهایت ناچار به سقط جنین شدم. از این رو خواستار مجازات متهم هستم. با توجه به اینکه شاکی ادعای تجاوز را مطرح کرد، پرونده به‌طور مستقیم به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.شاکی در روز دادگاه عنوان کرد: مدتی قبل از طریق اینستاگرام با مرد جوانی که مدعی بود مهندس است و در یک شرکت بزرگ کار می‌کند و وضعیت مالی خوبی هم دارد آشنا شدم. رامین بعد از مدتی مدعی شد عاشقم شده و سالهاست به دنبال دختری مثل من می‌گردد تا با او ازدواج کند من را مجاب کرد تا با او قرار حضوری بگذارم. چند باری به رستوران و سینما رفتیم و با هر بهانه‌ای هدیه‌ای برایم می‌خرید و آنقدر حساب شده عمل کرد تا من شیفته جذابیت و خوبی او شدم.حتی بعد از مدتی وقتی را هم تعیین کرد تا پدر و مادرش برای آشنایی با خانواده‌ام با هم ملاقات کنند. یک روز او از من خواست تا برای آشنایی با پدر و مادرش به خانه‌شان بروم. من هم قبول کردم اما وقتی به آنجا رفتم دیدم کسی در خانه نیست قصد داشتم از خانه خارج شوم که او گفت نگران نباش پدر و مادرم برای خرید از خانه بیرون رفته‌اند و بزودی برمی گردند. اما به یکباره او به سمت من حمله کرد.خیلی تلاش کردم مانع کارش شوم اما موفق نشدم. پس از آن او سعی کرد با این حرف‌ها که بزودی باهم ازدواج می‌کنیم آرامم کند. وقتی از خانه‌شان خارج شدم دیگر به هیچ تماسی از من پاسخ نداد و پس از مدتی که پیگیر او شدم فهمیدم او متأهل بوده و یک فرزند هم دارد.سمیرا در ادامه تصریح کرد: مدتی بعد متوجه شدم باردار هستم و بلافاصله موضوع را به رامین گفتم که او با این وعده که اگر بچه را سقط کنم با من ازدواج می‌کند، راضی‌ام کرد که بچه را سقط کنم. فردای آن روز من را به یک ماما معرفی کرد و به ناچار این کار را انجام دادم. اما از آن روز به بعد به لحاظ روحی تحت فشار قرار گرفتم. حالا هم فهمیدم که او فقط وعده‌های واهی به من داده بود و از همسرش جدا نشده و زندگی خوبی هم دارد.
اظهارات متهم
در ادامه دادگاه متهم با رد ادعای تجاوز گفت: رابطه با سمیرا را قبول دارم اما کاملاً خودخواسته و آگاهانه بوده است. من از همان ابتدای آشنایی‌مان وضعیت زندگی‌ام را به سمیرا گفته بودم و او همه چیز را می‌دانست. البته قبول دارم اشتباه کردم. اما این دختر بخاطر آن‌که من نمی‌خواهم با او ازدواج کنم با طرح شکایت خواسته از من انتقام بگیرد. در مورد معرفی ماما هم من چنین کاری را انجام نداده‌ام و اگر سقط جنینی رخ داده خودش این‌کار را کرده ‌و من از آن بی‌خبرم.با توجه به ادعای متهم پرونده قاضی از دختر جوان خواست تا در صورت داشتن مدارکی دال بر سقط جنین آن را به دادگاه ارائه دهد. سمیرا هم با ارائه پرونده پزشکی‌اش عنوان کرد: من به لحاظ روحی و روانی بشدت آسیب دیده‌ام و آبرویم جلوی خانواد‌ه‌ام رفته و حالا همه می‌دانند چه بر سر من آمده ‌است و از قضات درخواست می‌کنم این شخص را به سزای عملش برسانند.قضات شعبه 12 که رسیدگی به این پرونده را برعهده دارند دستور احضار زن ماما را صادر کردند تا با توضیحات او مسأله سقط جنین و ادعاهای شاکی و متهم مشخص شود.رسیدگی به این پرونده به بعد از حضور زن ماما موکول شد.
مرجع : روزنامه ایران
برچسب ها: حوادث