به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۹
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ساعت ۲۱:۱۶
کد مطلب : ۲۰۵۴۵

ماجرای هواداران استرالیایی و ژاپنی تراکتور

گروه ورزشي: ماجرای هواداران استرالیایی و ژاپنی تیم فوتبال تراکتورسازی در تبریز بسيار جالب توجه بود.
ماجرای هواداران استرالیایی و ژاپنی تراکتور
در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه یادگار امام میزبان تیم استقلال تهران بود که این بازی بعد از 90 دقیقه تلاش دو تیم با تساوی یک بر یک پایان یافت. در پایان بازی علی کریمی به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. همچنین پژمان منتظری از استقلال عنوان بااخلاق‌ترین بازیکن میدان را به خود اختصاص داد. 11 نفر از علاقه‌مندان استرالیایی که در شهر تبریز حضور دارند، قصد حضور در ورزشگاه را داشتند که البته به 5 نفر از آنها که خانم بودند مجوز ورود داده نشد. در نهایت 5 استرالیایی که به سفر توریستی در تبریز آمدند در بین تماشاگران نشستند. دو خانم ژاپنی نیز با حضور در ورزشگاه یادگار امام مشغول تماشای بازی شدند.

علی کریمی پیراهن خود را به هواداران اهدا کرد و زمانی که طرفداران او را تشویق کردند او برای آنها دست زد. بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران یازدهمین بازی دو تیم بود که با تساوی خاتمه یافت.استقلال 4 بار و تراکتورسازی سه بار در این بازی به پیروزی دست یافته بودند. بعد از گل تراکتورسازی بین حنیف عمران‌زاده و مهدی رحمتی درگیری لفظی صورت گرفت که با وساطت نکونام این مسئله به پایان رسید.

 با این تساوی تیم تراکتورسازی با 26 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به نفت تهران به رده سوم جدول صعود کرد. استقلال نیز با 24 امتیاز در همان مکان ششم جای گرفت. استقلال اگر در بازی قبل مانده خود با اختلاف گل ملوان را شکست دهند قهرمان نیم فصل می شوند. بعد از 9 ماه ورزشگاه یادگار امام به طور کامل پر شد. آخرین بازی در بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز با الجزیره امارات در باشگاه‌های آسیا در اسفند ماه سال گذشته ظرفیت کامل این ورزشگاه تکمیل شده بود.
مرجع : فارس

مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۲۱:۵۴
حالا خوب شد این رو خود بهار نوشته اگر ما یه جایی این رو بگیم میگن ترک ها دچار توهم شدن..... (165481)
ایرانداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۸ ۰۷:۴۵
بابا اینقدر بی جنبه نباشید.از کی تا حالا توریست شده هوادار!!! (165588)
yashar
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۲۲:۲۸
تو هر بازی حداقل یه گروه مسافر خارجی به بازی های تراختور میان. دفعه ی قبل که یه گروه دانمارکی بودن و توی یکی از بازی ها که تو تختی تهران بود که یه گروه از ژاپن. یعنی چیزی نیست که تازه باشه واسه ماها (165489)
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۲۳:۳۹
زن ژاپنی ها چون قیافه ای نداشتن راه دادن اما زنای استرالیایی چون خوشگل بودن راه ندادن ورزشگاه مسخره هست (165512)