به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۳۸
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۸ ساعت ۰۰:۲۸
کد مطلب : ۲۰۵۴۹
اگر جرات دارند پول دایی را ندهند

علی کریمی : لازم باشد همه چیز را می‌گویم

گروه ورزشی: هافبک تراکتورسازی با انتقاد از رویانیان گفت: اگر جرأت دارند پول دایی و کادرفنی پرسپولیس را ندهند.
علی کریمی : لازم باشد همه چیز را می‌گویم
علی کریمی بعد از تساوی یک بر یک تراکتورسازی تبریز و استقلال گفت: می‌توانستیم برنده شویم اما در نهایت بازی مساوی تمام شد. وی درباره اینکه امروز، روز تولدش است، عنوان کرد: طبیعتاً هر انسانی در روز تولدش خوشحال است، من هم از این قضیه مستثنی نیستم. جا دارد از آنهایی که به من پیامک دادند و همچنین تماس گرفتند تا تولدم را تبریک بگویند تشکر و امیدوارم جبران کنم. هافبک تراکتورسازی در واکنش به خداحافظی فرهاد مجیدی و مهدی مهدوی‌کیا از دنیای فوتبال و اینکه آیا این احتمال وجود دارد که خودش هم به این صورت خداحافظی کند، اظهار داشت: شکی نیست برای من هم همین اتفاق رخ می‌دهد، با این مدیرانی که به فوتبال آمدند همین اتفاق می‌افتد. شما نگاه کنید برای مهدوی‌کیا گفتند می خواهیم هامبورگ را به ایران بیاوریم، اما نشد، مدیر ابتدا باید تمام جوانب را هماهنگ و بعد یک خبر را اعلام کند نه اینکه اول شعار بدهد و بعد بگوید بنا به دلایلی بازی خداحافظی لغو شد.

کریمی افزود: در کشورهای عربی تیم‌هایی مانند رئال مادرید، بارسلونا و میلان به میدان می‌روند و حتی تیم‌هایی مثل برزیل و آرژانتین برای خداحافظی بازیکنانشان به آن کشورها می روند اما ما ساده‌ترین کارها را هم نمی‌توانیم انجام دهیم. قطعا نه من بلکه این نوع خداحافظی در انتظار دیگران هم خواهد بود. مطمئن باشید در آینده همین مسئله عادی می‌شود و دیگر کسی در موردش صحبت نمی‌کند. وی درباره بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس در هفته اول دور برگشت لیگ برتر تصریح کرد: اگر بخواهیم در کورس قهرمانی بمانیم باید در تمام بازی‌هایمان امتیاز بگیریم، بازی با پرسپولیس هم 3 امتیاز دارد و قطعاً با همین حمایت پرشور هواداران می‌توانیم با دست پر زمین را ترک کنیم. خوشبختانه 4 دیدار پیاپی ما در خانه است که می‌تواند کمک کند تا جایگاه‌مان در صدر جدول تثبیت شود.

هافبک تراکتورسازی در خصوص اینکه آیا خطای سیاوش اکبرپور روی او پنالتی بود یا خیر، گفت: در این قضیه باید کارشناسان نظر بدهند اما اکبرپور روی پای من پا گذاشت. قضاوت به عهده کارشناسان هرچند الان در بین کارشناسان هم اتفاق جالبی افتاده و آنهایی که در فدراسیون پستی ندارند به راحتی ایراد داوران را می‌گویند اما آنهایی که در فدراسیون هستند برعکس این عمل می‌کنند. جالب است که بعضی‌ها برای پست و مقام چه کار نمی‌کنند. کریمی در مورد اینکه چرا هر زمانی روی زمین می‌افتاد رحمتی و نکونام به داور اعتراض می‌کردند، تاکید کرد: نکونام که تمام بازی با داور صحبت کرد و اگر این انرژی را روی بازی کردنش می‌گذاشت، طبیعتاً مثمرثمرتر بود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا استقلال با خوش‌شانسی تبریز را ترک کرد، گفت: خود شما باید ببینید بازی چطور بود. استقلال در تمام طول زمان بازی در زمین خودش بود. اگر ما هم در شهرستان دیگری به میدان برویم برای اینکه دست پر از زمین بیرون بیاییم همین کار را انجام می‌دهیم. این یک تاکتیک متفکرانه بود تا با امتیاز تبریز را ترک کنند.کاپیتان پیشین پرسپولیس در واکنش به صحبت‌های منتقمی قائم‌مقام این باشگاه مبنی بر اینکه به دنبال بازگشت دوباره کریمی به پرسپولیس هستیم، عنوان کرد: شما هم صحبتی می‌کنید، در باشگاهی که مدیریتش به اما و اگر هست منتظر هستند تا تکلیف وزیر مشخص شود چرا به صحبت‌های قائم‌مقام توجه می‌کنید؟ وقتی خود مدیر بین زمین و آسمان است نباید پیگیر صحبت‌های قائم‌مقام باشید. انشاءالله که وزیر جدید ورزش بیاید تا مثل بقیه وزارتخانه‌ها ورزش هم سروسامان بگیرد. من قبلا در این خصوص صحبت کردم و دوست ندارم دوباره صحبت کنم.

کریمی درباره بحث استعفای محمد رویانیان گفت: اگر قرار باشد از تیمی بروم می‌گویم می‌روم و دیگر استعفا نمی‌دهم که بخواهد قبول شود یا نشود. همه منتظر انتخاب وزیر ورزش هستند تا هیئت مدیره پرسپولیس مشخص شود چرا که هیئت مدیره فعلی افراد منتخب عباسی هستند. اکنون هم که این بازی مد شده و مدیران ما استعفا می‌دهند. وی درباره اینکه گفته تا زمانی که رویانیان در پرسپولیس باشد به این تیم بازنمی‌گردد، گفت: به عنوان بازیکن کاره‌ای نیستم که بخواهم درباره برخی مسائل صحبت کنم. پرسپولیس هم که خداراشکر نتیجه گرفته و مشخص شد که مشکل پرسپولیس من بودم، البته این افراد امروز هستند و فردا نیستند من و امثال من هستیم که در این فوتبال می‌مانیم.

کریمی درباره اینکه در زمان ژوزه از پرسپولیس قهر اما بار دیگر با رویانیان آشتی کرد، گفت: من آشتی نکردم بلکه آنها گیر کردند و ناچار شدند مرا بازگردانند. بازیکن پیشین پرسپولیس تصریح کرد: علی دایی 4،5 ماه پیش درباره رویانیان برخی مسائل را گفته بود که اگر لازم باشد من هم در این باره صحبت می‌کنم. کریمی درباره مطالبه خودش از پرسپولیس اظهار داشت: آنقدر از پرسپولیس گرفته‌ام که 200-300 میلیون برایم مهم نباشد اما چرا در پرسپولیس کادرفنی پول خود را کامل گرفته و حتی ماساژورهای تیم هم پول خود را گرفته‌اند اما مطالبات بازیکنان پرداخت نمی‌شود. مگر غیر از این است که بیشترین زحمات به گردن بازیکنان است. اگر جرأت دارند با دایی و کادرفنی این کار را بکنند و پول آنها را ندهند.

وی درباره اینکه رویانیان برای بازی با ستارگان میلان از فرهاد مجیدی دعوت کرده، تاکید کرد: کم‌کم دارم به این افراد شک می‌کنم.  بازیکن پیشین پرسپولیس درباره مهدی مهدوی‌کیا گفت: با ماکاری کردند که بعد از خداحافظی مهدوی‌کیا دیگر او را تاکنون ندیدم. کریمی درباره از دست دادن شانس قهرمانی نیم‌فصل برای تراکتورسازی گفت: جام قهرمانی را به تیمی که پایان فصل قهرمان شود می‌دهند.
مرجع : تسنیم

۱۳۹۲/۰۸/۱۸ ۰۰:۴۲
این بچه بازی های تو کل زندگی ما ایرانی ها نهادینه شده.
خدایا خودت اصلاح کن ما رو. ما که فعلا درگیر بگم بگم هستیم و دستمون نمیرسه خودمون رو اصلاح کنیم. (165529)
۱۳۹۲/۰۸/۱۸ ۰۱:۰۰
همه میگن میگویم !!! خب بگین دیگه همه تون انگار یه چیزیتون میشه !! (165535)
۱۳۹۲/۰۸/۱۸ ۰۱:۲۳
برو بابا اقای از خود راضی شما توی هر تیمی باشی حاشیه هم همونجاس .همون بهتر که پرسپولیس از دست شما راحت شد (165539)
۱۳۹۲/۰۸/۱۸ ۰۱:۲۹
برای ما پرسپولیس مهم است و نه افراد و آقای کریمی هم بیشترین هواداراش رو از پرسپولیسی بوئنش داره . درسته علی کریمی از نوابغ فوتبال ماست اما دایی هم بزرگترین اسطوزه فوتبال این مملکته و بزرگه و به پرسپولیس تعلق داره . افتخارات دایی با پرسپولیس بیشتر از علی کریمی با پرسپولیس است (165541)
داگلاس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۸ ۰۲:۲۳
من اگه جای علی کریمی بودم میرفتم استقلال!!!! وای خدا بمب نقل و انتقالات این چندسال میشه!!! فوتبال چیه حاشیه رو بچسب... (165550)
هیراد
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۸/۱۸ ۰۲:۴۶
آقای کریمی. خواهشا دست از سر پرسپولیس بردار. خودت رو سعی نکن پشت مردی مثل مهدی کیا قایم کنی. اون انقدر غیرت داشت که حتی وقتی گل محمدی با نامردی گذاشتش کنار هم برای پرسپولیس حاشیه سازی نکرد. (165557)
ایرانداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۸ ۰۴:۰۰
این علی کریمی هم هر چه سنش بالا میره غرغروتر میشه! کم کم داره جای مایلی کهن را میگیره! زنده باد سردار رویانیان. (165568)