به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب : ۲۰۵۹۱۶

شکست کرونا در گرو خانه ماندن است

گروه فرهنگی: نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر قزوینی گفت: برای شکست کرونا و داشتن سالی پر از صحت و سلامت باید در خانه بمانیم.
شکست کرونا در گرو خانه ماندن است
به گزارش ایرنا، حسین علیجانی در خصوص پویش سهم من در بحران کرونا، افزود: دید و بازدیدهای نوروزی امسال را باید موکول کنیم به زمانی که ویروس کرونا از این سرزمین رخت بر بست و حال دلمان خوب شد.وی اظهار داشت: پیشنهاد می‌کنیم این عید را از طریق تلفن و اینترنت با همدیگر در تماس باشیم و به دیدار کسانی که دوست‌شان داریم نرویم تا آنها را همیشه در کنار خود داشته باشیم. مسئول ستاد اطلاع رسانی کارگروه سلامت شهرداری قزوین تصریح کرد: این روزها دچار دوگانگی عجیبی هستم از یک سویبه عنوان یک هنرمند در عرصه تئاتر خودم را موظف می دانم به خانه‌نشینی و خود قرنطینگی و از سوی دیگر باید در عرصه خدمت به شهروندان حضوری فعال داشته باشم.این هنرمند قزوینی تصربح کرد: این روزها امثال من چاره ای نداریم همانند کادر درمانی و برخی از کارکنان دستگاه‌های اجرایی و اهالی رسانه که در تیررس این بلا  قرار دارند گاها از منزل خارج و سر کار حاضر شویم اما خواهش من این است کسانی که می‌توانند از منزل خارج نشوند به موضوع در خانه ماندن توجه کنند.
او گفت: پس به احترام تمام کسانی که عزیزانشان منتظر آنان هستند در خانه بمانیم. اگر خواهان شکست کرونا هستیم باید در خانه بمانیم.علیجانی افزود: در هر بلایی حکمتی است. گویا حکمت این بلای سهمگین جهانی ایجاد فرصت مناسبی  برای خانه ماندن و انجام کارهای ناتمام و خواندن کتاب‌های نخوانده باشد.