به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۹
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۸ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب : ۲۰۵۹۷

ابتکار عامل انتحاري براي حورالعين!/عکس

گروه بين​الملل: هفته گذشته نيروهاي امنيتي افغانستان موفق شدند يک فرد انتحاري که قصد داشت خود را در ميان جمعيت منفجر کند شناسايي کرده و وي را بازداشت کنند.ابتکار یک عامل انتحاري براي کسب حورالعين!
ابتکار عامل انتحاري براي حورالعين!/عکس
به گزارش شیعه آنلاین بعد از بازجويي از وي، مشخص شد که او از نيروهاي وابسته به جنبش تروريستي طالبان است. نيروهاي امنيتي افغانستان در حالي که اين فرد انتحاري را مورد بازرسي بدني قرار مي دادند، متوجه شدند که يک لوله آهني بسيار مقاوم و سخت را به عنوان پوشش بر روي قسمتی از بدن خود قرار داده است. هنگامي که از وي در مورد علت اين اقدام سوال کردند، در پاسخ گفت: من اين کار را کردم تا در انفجار انتحاري بخشی از بدنم سالم بماند تا در قيامت هنگامي که به بهشت مي روم و قرار است به من حور العين بدهند، بدنم سالم باشد!

وي در ادامه افزود: شيخ ما به ما گفت "اگر عمليات انتحاري انجام دهيد، خداوند شما را به بهشت مي فرستد و در آنجا به شما 72 حورالعين بهشتي مي دهد". گفتني است، اين اولين باري نيست که نيروهاي وابسته به طالبان که پيرو تفکر و اعتقادات انحرافي وهابيت هستند، بازداشت مي شوند و از اين گونه انديشه و اعتقادات خود پرده بر مي دارند.

۱۳۹۲/۰۸/۱۸ ۱۱:۲۷
به این میگن آینده نگری (165672)
علی
۱۳۹۲/۰۸/۱۸ ۱۱:۵۱
تفکرات آنها دست کمی از حسین پوارو ندارد!! (165703)
۱۳۹۲/۰۸/۱۸ ۱۲:۰۰
چقدر احمقن اینا (165718)
۱۳۹۲/۰۸/۱۸ ۱۲:۰۰
خاک بر سرتان
به قولی وعده بهشت با حورالعین بهترین دلیل برای جهنم کردن دنیاست (165720)
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۸ ۱۲:۵۲
ظاهرا ابتکار و نبوغ این افراد فقط مربوط به بخش های خاصی! از بدن میشه!! (165769)
۱۳۹۲/۰۸/۱۸ ۱۲:۵۴
هاهاهاهاهاها (165773)
۱۳۹۲/۰۸/۱۸ ۱۳:۳۵
تمامی انساهای روی زمین مخلوقات خداوند هستند و خدا همه شان را دوست دارد با کشتن کورکورانه این مخلوقات خداوند هیچ اجر و پاداشی نمی دهد این را افراطیون مطمئن باشند (165804)
۱۳۹۲/۰۸/۱۸ ۱۳:۵۰
این بدبخت می خواسته اونجائی که منشا فکرش هست آسیب نبیند !!!!!!!! (165816)