کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دونالدترامپ، در پیام نوروزی امسال چه گفت؟

2 فروردين 1399 ساعت 11:57


گروه بین‌الملل: دونالد ترامپ، رییس‌جمهور آمریكا خطاب به مردم ایران پیام نوروزی فرستاد و گفت: 
من بهترین ها را برای آنهایی که نوروز را اینجا در آمریکا و در سراسر جهان جشن می‌گیرند، آرزو میکنم.
به عنوان اولین روز بهار، نوروز آغاز سال نو پارسی را رقم میزند و توسط ایرانیان و بسیاری دیگر در سراسر خاورمیانه، آسیای میانه، ایالات متحده و در دور دنیا جشن گرفته می‌شود.
پارسال برای ایرانیان سالی تاریخی بوده است. ما ایرانیان شجاع و دلیری را دیدیم ک تعداد انبوهی از آنها در سراسر کشور به پا خواستند تا به فساد حکومتشان اعتراض کنند و خواستار پاسخگویی آنان باشند. مردم ایران آشکار نموده‌اند که خواستار رهبری هستند که به جای حفظ منافع رژیم {...}، نماینده مردم باشد. مردم ایران سزاوار رهبرانی هستند که صدای آن‌ها را می‌شنوند،‌ به آنها احترام می‌گذارند و برای آنها سرمایه گذاری می‌کنند نه رهبرانی که آنها را در حین هدر دادن پول برای جاه طلبی‌های هسته ای و آزمایشات موشکی مضاعف، مورد هدف و آزار و اذیت قرار می‌دهند.
نوروز زمان شروعی دوباره است که آنهایی را که این عید را جشن می‌گیرند تشویق می‌کند تا با آغوش باز پذیرای روحیه ای تازه برای خوشبینی باشند. مردم ایران دارای ظرفیتی کشف نشده هستند. فرهنگ آنها پراز طراوت است و ایرانیان در زمینه های ریاضی و علوم، حقوق، فناوری، و هنر برتری دارند. آنها لایق آینده ای با صلح و رفاه در کشور خود و در کنار ملل دیگر هستند. همان گونه که آنها این فصل امید دوباره را آغاز می‌کنند،‌ ما در دعا برای آینده ای آزاد تر و روشن تر برای ایران، به متحدان خود می‌پیوندیم.
از طرف ایالات متحده، صمیمانه ترین درود خویش را برای نوروزی شاد و سرشار از صلح، می‌فرستم. امروز بار دیگر برایمان یاد آور این است که قدرت آزادی و استقلال همیشه بر شر و سرکوب پیروز می‌شود. نوروز پیروز


کد مطلب: 206021

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/206021/دونالدترامپ-پیام-نوروزی-امسال-گفت

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir