به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۱:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ ساعت ۱۷:۰۵
کد مطلب : ۲۰۶۶۵۹

بهترین اپلیکیشن خدمات‌و تعمیرات منزل‌چیست؟

گروه کسب و کار: پیدا نکردن نیروی کارآمد و متخصص احتمالاً یکی از اصلی‌ترین دلایلی است که ما را برای انجام امور به‌زحمت می‌اندازد یا شاید نیاز به نظافت منزل فوری ، مخصوصاً این‌که در دنیای امروز همه سعی دارند خود را متخصص هر کاری جلوه دهند و اصطلاحاً خود را همه‌فن‌حریف معرفی کنند. بنا‌بر‌این منطقی‌تر است که برای انجام کارهایی که در آن تخصصی نداریم و یا فرصت کافی برای انجام آن نداریم، راه دیگری پیدا کنیم. توضیح این‌که چگونه فرد متخصص را پیدا کنیم و به آن فرد اعتماد کنیم را می‌توانیم با مثال‌های چند سطر اول بررسی کنیم.

چرا تعمیر لوازم خانگی کار کاردونه؟
لوازم خانگی از آن دسته از وسایلی است که خرید و جایگزین کردن آن‌ها به علت خرابی بسیار گران تمام می‌شود؛ بنابراین تعمیر لوازم خانگی به‌صرفه‌تر است؛ اما مشکلی که در رابطه با تعمیر لوازم خانگی وجود دارد، عدم اعتماد به افرادی است که به منازل شما می‌آیند. برای ما ایرانی‌ها حفظ حریم خانه بسیار مهم است و همین عدم شناخت باعث می‌شود کارهایی مثل تعمیر لوازم خانگی را با استرس انجام دهیم.

نظافت منزل با کاردون
انجام تمیزکاری‌های مربوط به منزل همیشه ما را با چالش‌ها و راه‌های مختلفی روبه‌رو می‌کند. لکه‌های مختلف بر روی سطوح مختلف همیشه محل بحث هستند. چرا‌که هر لکه‌ای راه‌حل مخصوص به خود را برای پاک شدن دارد. برخی اوقات هم نظرات مختلف افراد در نظافت و پاک کردن لکه‌ها کار را سخت می‌کند. هرکسی که در بخش نظافت مشغول به کار است سعی می‌کند تجربیات خود را درزمینهٔ نظافت به بقیه بگوید و به آن‌ها بفهماند که فقط راه‌حل او جواب خواهد داد. در غیر این صورت بقیه اشتباه کرده و برای نظافت دچار مشکل می‌شوند. البته کسی نمی‌تواند منکر این قضیه شود که تجربه هرکسی می‌تواند مفید باشد و همین تجربیات باعث می‌شوند آدمی به تکرار اشتباهات پیشین خود نیفتد. می‌بینید که حتی نظافت هم به تخصص و مهارت احتیاج دارد و فردی که می‌خواهد در این بخش کار کند، باید با انواع سطوح و انواع لکه‌ها آشنا باشد.

کارواش آنلاین در محل
خدمات مختلف کاردون در بخش کارواش هم باعث مدیریت زمان می‌شود و هم تمام‌کارها با تعرفه‌ای از پیش تعیین‌شده انجام می‌شوند و تمام خدمات قیمت مشخصی دارند. مشخص و شفاف بودن قیمت‌ها و دستمزد‌ها امکان تخطی تکنسین‌ها را از بین می‌برد. هم‌چنین حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی و داشتن اپلیکیشن مجزا بهبود و روند خدمات کاردون را تسریع می‌کند.

تأسیسات سرمایشی یا گرمایشی
البته اگر شما آن دسته از افرادی هستید که خیلی وقت است با سیستم شوفاژ و شوفاژخانه خداحافظی کرده‌اید، لازم نیست نگران باشید. به‌طورکلی کاردون در بخش تأسیسات خدمات مختلفی مثل رسیدگی به کولرگازی، کولرآبی، پکیج، بخاری، آبگرمکن، هواساز و چیلر و فن‌کوئل را ارائه می‌دهد. درواقع وقتی کلمه تأسیسات به میان می‌آید، تأسیسات سرمایشی و گرمایشی هر دو باهم در این حیطه قرار می‌گیرند.

پشتیبانی کاردون
مثال خرابی ناگهانی می‌تواند در ظهر یک روز به‌شدت گرم تابستانی هم رخ دهد. مشکلات و خرابی‌ها ممکن است در هر ساعتی از شبانه‌روز رخ بدهند. برای همین وجود سرعت عمل و پشتیبانی خوب به‌خصوص در این بخش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. یکی از عواملی که کاردون را شایسته‌ی انتخاب می‌کند، همین پشتیبانی همه‌جانبه است. تیم کاردون تا برطرف شدن مشکل در کنار شما خواهند ماند و سعی می‌کند با پذیرش بهترین افراد از هر بخشی فرهنگ شایسته بودن و شایسته‌سالاری را در جامعه گسترش دهد.
 
زیبایی شهر از خود ما شروع می‌شود
زیبایی شهر‌های ما تا حد زیادی به خود ما وابسته است. وقتی در وهله اول به آراستگی خود و وسایلمان اهمیت بدهیم، به‌تدریج زیبایی و تمیزی در میان جامعه فراگیر می‌شود. یکی از ساده‌ترین کارهایی که می‌توانیم برای شروع این زیبایی انجام دهیم‌، از یاد نبردن ماشین‌هایمان است. بردن خودرو‌ها به کارواش اگر‌چه ممکن است کاری وقت‌گیر به نظر برسد. ولی حداقل لطفی که کارواش به ما و جامعه ما می‌کند کنترل مصرف آب است؛ اما اگر کارواش به خانه شما یا محل کارتان بیاید بهتر هم می‌شود. تصور کنید درحالی‌که شما در اداره یا شرکت محل کارتان در جلسه‌ای مهم حاضر هستید تنها با چند کلیک ساده کارواش سیار برای تمیز کردن خودرو‌ی شما حاضر می‌شود. کاردون این امکان جذاب را در بخش‌های مختلفی ازجمله شستشو با آب‌، شستشو نانو و صفر شویی فراهم کرده است.

برای همینه که میگن کار رو به کاردون بسپار
علاوه بر تمام ویژگی‌های ذکرشده در کاردون، شما می‌توانید بعد از ثبت سفارش رزومه و پروفایل متخصصان در دسترس را مشاهده کنید و بر طبق سوابق کاری آن‌ها، فرد موردنظر خود را انتخاب کنید. هم‌چنین اگر تخصصی دارید می‌توانید به کاردون ملحق شوید. برای همینه که میگن کار رو به کاردون بسپار.