به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب : ۲۰۷۰۸۴

حال و روز رونالدو در قرنطینه لاکچری/تصاویر

گروه ورزشی: درحالیکه ویروس کرونا دنیای فوتبال را به تعطیلی کشانده کریستیانو رونالدو در زادگاهش پرتغال به سر می‌برد ولی رونالدو این روزها در قرنطینه چه می‌کند؟
حال و روز رونالدو در قرنطینه لاکچری/تصاویر
به گزارش ورزش سه، ابرستاره‌های دنیای فوتبال مثل لیونل مسی و کریستیانو رونالدو با شرکت در چالش "در خانه بمانیم" سعی می‌کنند هواداران فوتبال را به رعایت قرنطینه و خارج از نشدن از منازل ترغیب کنند. ولی کریستیانو رونالدو که این روزها در شهر زادگاهش، مادیرا، در قرنطینه خانگی به سر می‌برد در این فرصت چه می‌کند و به چه کارهایی مشغول است؟پیش از آنکه شیوع بسیار گسترده ویروس کرونا در ایتالیا، دولت این کشور را وادار کند که کل کشور را در قرنطینه کامل قرار دهد باشگاه یوونتوس به رونالدو اجازه داده بود به شهر زادگاهش مادیرا در کشور پرتغال بازگشته و دوران قرنطینه را آنجا سپری کند.بعد از اعلام مثبت بودن آزمایش ویروس دانیله روگانی بازیکن یوونتوس، این باشگاه بازیکنانش را در قرنطینه قرار داد ولی رونالدو پیش از آن به پرتغال سفر کرده بود تا از مادرش که چندی قبل از آن دچار سکته مغزی شده بود عیادت کند. رونالدو هم با استفاده از این فرصت دیگر به تورین برنگشته و از آن زمان تا امروز به همراه همسر و فرزندانش در شهر مادیرا در قرنطینه به سر می‌برد.
یکی از جالب‌ترین اقدامات رونالدو بارگذاری ویدیویی جالب از خود در اینستاگرامش بود که نشان می‌داد او در حال آموزش نحوه درست ضدعفونی کردن دست با استفاده از مواد ضدعفونی‌کننده به فرزندانش است. با توجه به اینکه مقامات بهداشتی تاکید زیادی روی حفظ بهداشت دست ها دارند این ویدیوی رونالدو با استقبال زیادی از طرف آنها روبرو شد.

از این گذشته رونالدو مبلغ یک میلیون یورو هم به سه واحد مراقبت‌های ویژه بیمارستانی که در پرتغال مشغول مراقبت از بیماران حاد کرونایی هستند اختصاص داد. این مبلغ توسط رونالدو و ایجنت او خورخه مندس به این سه بیمارستان پرتغالی اهدا شد و مقامات بیمارستانها از این ابرستاره پرتغالی به  خاطر کمکش تشکر و قدردانی کردند.رونالدو علاوه بر این عکسی از خود را در خانه‌اش منتشر کرد که نشان می‌داد با استفاده از وسایل بدنسازی خانگی مشغول تداوم برنامه بدنسازی و حفظ آمادگی جسمانی است. هدف رونالدو به وضوح این بود که نشان دهد حتی با ماندن در خانه هم می‌توان به ورزش کردن ادامه داد و سلامت را حفظ کرد. رونالدو با حمایت از برنامه‌های دولت ها برای قرنطینه شهروندان‌شان در این پست اینستاگرامی نوشت:" اگر تا حالا رویای این را داشته‌اید که یک روز برای میلیون ها نفر در سراسر دنیا بازی کنید، حالا وقتش فرا رسیده. با ماندن در خانه و بازی کردن در خانه می‌توانید برای دنیا بازی کنید".

رونالدو در عین حال فعالیت زیادی برای اشاعه توصیه‌های سازمان بهداشت جهانی در مبارزه با ویروس کرونا انجام داده. او با انتشار یک پست اینستاگرامی مهمترین توصیه‌های سازمان بهداشت جهانی در این مورد را منتشر کرده و در متنی خطاب به هوادارانش نوشت:" سلام، می‌خواستم یادآوری کنم که همه ما برای مراقبت از خودمان و عزیزان‌مان باید چه قدم‌هایی برداریم. لطفا مراقب خودتان باشید".
برچسب ها: رونالدو