کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

واکنش تند جهانپور و حافظی به اظهارات جنجالی رائفی‌پور

خواستار برخورد با این فرد نادان هستیم

روسیاهی به زغال خواهد ماند، قوه قضاییه برخورد کند

9 فروردين 1399 ساعت 14:38


گروه جامعه: کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت در توییتی به اظهارات ضد علم پزشکی علی‌اکبر رائفی‌پور واکنش نشان داد و نوشت: «زمستان می‌گذرد و البته روسیاهی به #زغال خواهد ماند...»
توییت حافظی
به گزارش همشهری آنلاین، رحمت‌الله حافظی پزشک متخصص طب فیزیکی، فعال حوزه سلامت و عضو سابق شورای شهر تهران در توییتی با اشتراک‌گذاری سخنانی از علی‌اکبر رائفی‌پور نوشت: «نگرش ایشان راجع به جامعه پزشکی نشان حماقت و جمود فکری است، در اپیدمی #کرونا تیم مظلوم درمان ده‌ها نفر از همکاران خود را از دست داد، با این اراجیف آبروی نداشته‌تان را به باد می‌دهید، از #قوه_قضائیه خواستار برخورد با این نادان هستیم. #وزارت_بهداشت»

کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت نیز این سخنان را بی‌پاسخ نگذاشت و با ری‌توییت کردن گفته‌های دکتر حافظی ضمن تایید وی در صفحه توییتری خود به اظهارات رائفی‌پور واکنش نشان داد و نوشت: «زمستان می‌گذرد و البته روسیاهی به #زغال خواهد ماند... #مدافعین_سلامت #شهدای_سلامت #کرونا »

گفتنی اینكه، علی‌اکبر رائفی‌پور (سخنران محافل اصولگراهای تندرو) اخیرا در یكی از محفل‌های خود، به پزشکان حمله و  از طب اسلامی! (كه به گفته صریح اغلب مراجع شیعه، اصولا  وجود ندارد) دفاع کرده بود كه این سخنان او این روزها در شبکه‌های اجتماعی مجازی بازنشر می‌شود. قابل ذكر اینكه، فردی به نام شیخ‌عباس تبریزیان كه خود را آیت‌الله می‌داند و اخیرا به خود لقب «پدر طب اسلامی!» نیز داده است، تجویزهای عجیب و غریبی برای بیماران از جمله مبتلایان به ویروس كرونا ارائه می‌دهد كه در شبكه‌های اجتماعی باعث تمسخر و مزاح شده است!


کد مطلب: 207179

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/207179/خواستار-برخورد-این-فرد-نادان-هستیم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir