به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب : ۲۰۷۱۸۷

شرایط مهاجرت به دانمارک


گروه جامعه: شرایط مهاجرت به دانمارک را می توان از جنبه های مختلفی مورد بررسی قرار دارد. یکی از رایج ترین و پرطرفدارترین روش‌های مهاجرت به دانمارک، مهاجرت از طریق تحصیل می باشد. کشور دانمارک علاوه بر اینکه از نظام آموزشی پیشرفته ای برخوردار است، خدمات رفاهی و اجتماعی گسترده ای را به مردم خود ارائه می دهد؛ به طوری که مردم این سرزمین، از بالاترین سطح رضایت از زندگی برخوردار هستند. به همین دلیل، بسیاری از افراد تمایل دارند تا از طریق تحصیل، وارد این کشور و از فرصت زندگی در کشوری زیبا و مرفه بهره مند گردند. از جمله نکات بارز تحصیل در دانمارک، امکان حضور همراه بدون فاصله زمانی از فرد متقاضی اصلی می باشد. این نکته برای بسیاری از افراد به ویژه دانشجویان دارای فرزند، حائز اهمیت بوده و دانمارک را در اولویت کشور مقصد برای انتخاب قرار می دهد.

با توجه به نرخ بیکاری کشور دانمارک، شرایط کار در این کشور و مهاجرت از این طریق نیز مناسب می باشد. اما به منظور اقدام از این طریق، لازم به دریافت پیشنهاد کاری از کارفرمای دانمارکی می باشد. این در حاگروهست که شرایط کار در دانمارک برای دانشجویان و فارغ التحصیلان بین المللی این کشور و همچنین پزشکان، دندانپزشکان و پرستاران مساعد می باشد. با توجه به دشواری ها و سخت گیری های معادلسازی مدرک علوم پزشکی جهت مهاجرت و طولانی بودن این پروسه، کشور دانمارک شرایط مناسبی را برای مهاجرت این قشر از افراد تحصیلکرده و شاغل فراهم نموده است. شرایط مهاجرت به دانمارک از طرق دیگر مانند سرمایه گذاری، تولد، ازدواج و پناهندگی نیز قابل بررسی می باشد که کلیه این امور به استثنای پناهندگی، توسط مؤسسه حقوقی ملک پور (MIE اتریش) قابل پیگیری و دریافت مشاوره می باشد. در صورت تماس با مؤسسه حقوقی ملک پور می توانید از طریق مشاوره تلفنی رایگان، از شرایط مهاجرت به دانمارک اطلاع یابید.
 
شرایط مهاجرت به اتریش:
اتریش، کشوری ثروتمند و مرفه در اروپاست که با کشورهایی از جمله آلمان و جمهوری چک همسایه می باشد. سطح رفاه و خدمات اجتماعی ارائه شده در این کشور به گونه ایست که پایتخت آن شهر وین، سال های پیاپی به عنوان برترین شهر و محل زندگی در دنیا شناخته شده است. روش های مهاجرتی مختلفی برای ورود به کشور اتریش وجود دارد که افراد متناسب با شرایط خود می توانند از هر یک از این طرق اقدام نمایند. شرایط مهاجرت به اتریش را با بررسی روش های کار، تحصیل، سرمایه گذاری، تولد و ازدواج در اتریش و پناهندگی به این کشور می توان ارزیابی کرد. تحصیل به زبان آلمانی در کشور اتریش، شرایط تحصیل رایگان در این کشور را فراهم می سازد. علاوه بر این، با اقدام از طریق مؤسسه حقوقی ملک پور (MIE اتریش) می توان با هزینه اندک، به تحصیل رایگان در یکی از بهترین مدارس این کشور پرداخت. کشور اتریش با ایجاد بستری برای جستجوی کار در این کشور، شرایط مساعدی را برای متقاضیان کار در اتریش فراهم کرده است. متخصصان و افرادی که موفق به کسب امتیاز در سیستم امتیازبندی این کشور می شوند، می توانند با دریافت ویزای جستجوی کار، فرصتی را برای کاریابی در اتریش به دست آورند. در جدول زیر، حداکثر امتیاز هر از یک از عوامل مؤثر در کسب ویزای جستجوی کار اتریش را مشاهده می نمایید.
 
عوامل امتیازدهی ویزای جستجوی کار اتریش حداکثر امتیاز
شرایط و مهارت های ویژه 40
تجربه کاری 20
مهارت های زبان 10
سن 20
تحصیل در اتریش 10
حداقل امتیاز مورد نیاز: 70
 
 
همچنین روش های مختلف سرمایه گذاری در اتریش نیز برای ایرانیان باز می باشد. از جمله این شرایط، خرید ملک در اتریش است که به تنهایی منجر به اخذ اقامت نمی شود. از برترین روش های سرمایه گذاری در اتریش، روش قرمز سفید قرمز، بلوکارت و خودحمایتی است. از مهم ترین شرایط مهاجرت به اتریش از طریق سرمایه گذاری، برخورداری از تمکن مالی می باشد. در روش دیگر، امکان اخذ اقامت اتریش برای هنرمندانی فراهم است که از توانایی تأمین هزینه های زندگی خود در این کشور برخوردار بوده و درآمد ثابت بالایی دارند. دیگر روش های مهاجرتی عبارتند از تولد، ازدواج و پناهندگی. گفتنی است که مؤسسه حقوقی ملک پور در زمینه پناهندگی خدماتی ندارد. علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط مهاجرت به اتریش می توانند از طریق تماس تلفنی، از خدمات مشاوره تلفنی رایگان مؤسسه حقوقی ملک پور (MIE اتریش) بهره مند گردند.
 
شرایط مهاجرت به انگلستان:
به منظور بررسی شرایط مهاجرت به انگلستان، بایستی انواع روش های مهاجرتی در این کشور از جمله تحصیل، کار، سرمایه گذاری، تولد، ازدواج و پناهندگی را مورد تحلیل و ارزیابی قرار دارد. کشور انگلستان به پایتختی شهر لندن، مورد توجه بسیاری از افراد برای زندگی و مهاجرت قرار دارد. از عمده دلایل آن می توان به اقتصاد پیشرفته این کشور، سطح بالای رفاه اجتماعی در انگلستان، نظام پیشرفته آموزشی انگلستان، آب و هوای مطلوب آن و... اشاره کرد. با توجه به جایگاه معتبر دانشگاه های انگلستان در میان برترین دانشگاه ها و مراکز علمی جهان، بسیاری از خانواده ها تمایل به حضور فرزندان خود در این کشور برای تحصیل در مقاطع مختلف مدارس و دانشگاه دارند. به ویژه که شرایط کار در این کشور نیز برای متخصصان و فارغ التحصیلان این کشور بسیار مناسب می باشد. این در حالیست که شرایط مهاجرت به انگلستان از طریق دریافت پیشنهاد کار در خارج از اتحادیه اروپا دشوار و پیچیده است.

سرمایه گذاری در این کشور، یکی از انواع روش های مهاجرت به انگلستان است که دارای شرایطی مانند صرف حداقل 50 هزار پوند جهت سرمایه گذاری می باشد. کشور انگلستان به متقاضیان مهاجرت به این کشور از طریق ازدواج، ویزای نامزدی اعطا می نماید که دارای شرایط مخصوص به خود می باشد. شرایط مهاجرت به انگلستان از طریق تولد نیز تابع قانون خون بوده و تنها افرادی می توانند با تولد در انگلستان، تابعیت این کشور را به دست آورند که حداقل یکی از والدین آن ها از تبعه انگلستان باشد. شرایط مهاجرت به انگلستان برای افراد خاص و موفق نیز قابل بررسی می باشد. بدین ترتیب که قهرمانان و ورزشکاران واجد شرایط می توانند به این کشور مهاجرت کرده و به ادامه فعالیت خود بپردازند. روش پناهندگی، خارج از خدمات مؤسسه حقوقی ملک پور می باشد و اقدام از طریق آن، به هیچ وجه توصیه نمی شود. شما می توانید با برقراری تماس تلفنی با مؤسسه حقوقی ملک پور (MIE اتریش) و دریافت مشاوره تلفنی رایگان، شرایط خود را برای انتخاب بهترین روش مهاجرت به انگلستان ارزیابی کنید.
 
 
شرایط مهاجرت به مجارستان:
کشور مجارستان از جمله کشورهای نسبتاً ارزان قیمت اروپاست که به دلیل هزینه پایین زندگی در آن و سطح بالای آموزش در دانشگاه های آن، مورد استقبال بسیاری از متقاضیان به ویژه داوطلبان تحصیل در اروپا قرار می گیرد. روش های متنوع مهاجرت به این کشور عبارتند از: تحصیل، کار، سرمایه گذاری، تولد، ازدواج و پناهندگی. لازم به ذکر است که دولت این کشور، روش و خدمات ویژه ای را برای مهاجرت هنرمندان و افراد موفق به مجارستان در نظر نگرفته است. همانطور که گفته شد، شرایط زندگی و تحصیل در کشور مجارستان به گونه ایست که بسیاری از افراد، این کشور را برای تحصیل خود انتخاب می نمایند. از نکات بارز کشور مجارستان برای تحصیل، برگزاری دوره های پیش پزشکی و دوره های زبان می باشد. با شرکت در این دوره ها می توان آمادگی خود را برای حضور در دوره های اصلی آموزشی افزایش داد. همچنین با مهاجرت به مجارستان از طریق تحصیل می توان در صورت واجد شرایط بودن، در دانشگاه های دیگر کشورهای اروپایی به ادامه تحصیل پرداخت.

شرایط مهاجرت به مجارستان از طریق کار، منوط به دریافت پیشنهاد شغلی می باشد. اما نکته قابل توجه آن است که با تحصیل در این کشور می توان فرصت مناسبی برای جذب در بازار کار مجارستان و یا دیگر کشورهای اروپایی به دست آورد؛ زیرا مدرک علمی دریافت شده از مراکز آموزشی این کشور، مورد تأیید بسیاری از کشورهای اروپایی معتبر می باشد. اقدام به سرمایه گذاری از روش هایی مانند ثبت شرکت، کارآفرینی و خرید ملک نیاز به کسب اطلاع از موکلان و فعالان در این زمینه دارد. شرایط مهاجرت به مجارستان از طریق سایر روش ها نیز نیاز به بررسی و کسب اطلاع دقیق قبل از هر گونه اقدام دارد. افراد از طریق ازدواج با مقیم یا شهروند مجارستانی می توانند برای مهاجرت به این کشور اقدام نمایند. اما به منظور دریافت تابعیت مجارستانی برای فرزند متولد شده در خاک این کشور، لازم است که یکی از والدین، تبعه مجارستانی باشد. در صورت تمایل به اطلاع دقیق از شرایط مهاجرت به مجارستان، توصیه می شود که با مؤسسه حقوقی ملک پور تماس گرفته و مشاوره تلفنی رایگان دریافت نمایید.

راه های ارتباط با مؤسسه حقوقی ملک پور
شما می توانید با مراجعه به وب سایت های رسمی مؤسسه حقوقی ملک پور و یا تماس با این مؤسسه، اطلاعات کامل و به روزی را در خصوص شرایط مهاجرت به کشورهای مختلف به دست آورید.
 
وب سایت های مؤسسه malekpourmie.com
malekpourlaw.com
miemohajerat.com
miestudy.com
miemalekpour.com
officialmalekpour
شماره های تماس با مؤسسه شماره تماس دفتر تهران: 49076-021
021-49196000
شماره دفتر مرکزی وین: 0043720022199
شماره دفتر کانادا: 0018002421824