به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۶:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب : ۲۰۷۲۸۰

بدهی این دو پرسپولیسی دردسرساز چه شد؟

گروه ورزشی: باشگاه پرسپولیس امروز دومین نامه خود را به فیفا ارسال می کند تا در خصوص پرداخت پول به دو تن از اعضای سابق خود تکلیف خود را بدانند.
بدهی این دو پرسپولیسی دردسرساز چه شد؟
به گزارش فارس، از حدود یک ماه قبل باشگاه پرسپولیس بابت پرونده های مالی در فیفا با حکم های مختلفی روبرو شده است. این پرونده ها در فیفا به مرحله حکم و اجرا رسیده است و باشگاه پرسپولیس برای پرداخت هر یک از این احکام فرصت چند روزه دارد تا برای پرداخت آنها اقدام کند. این در شرایطی است که این باشگاه از نظر مالی در وضعیت مطلوبی هم به سر نمی برد. دو پرونده ای که باشگاه پرسپولیس باید در مورد آنها اقدامات خود را زودتر انجام دهد مربوط به فراناندو گابریل و سرتن چوک است که تا 20 فروردین سرخپوشان برای پرداخت پول آنها وقت دارد. 
پیش از این باشگاه پرسپولیس در نامه ای از فیفا خواسته بود مطالبات این دو فرد از محل درآمدی که این باشگاه در فیفا داشته پرداخت شود اما هنوز فیفا پاسخی به این درخواست نداده است.مبلغ مطالبات این گابریل و چوک بیش از 30 هزار دلار است.فیفا برای شکایت چوک دستیار برانکو در این تیم مبلغ 10 هزار دلار سرخپوشان را محکوم کرده است.همچنین بابت شکایت گابریل این باشگاه به پرداخت 23 هزار دلار به اضافه دیرکرد غرامت محکوم شده است. باشگاه پرسپولیس امروز نامه دومی را به فیفا ارسال می کند تا پاسخ فیفا را در این باره بداند. اگر فیفا موافقت کند از محل درآمد پرسپولیس در این سازمان که بلوکه شده مطالبات این دو داده شود مسئولان این باشگاه به دنبال تامین منابع مالی برای سایر پرونده های خود خواهند رفت اما اگر فیفا با این خواسته موافقت نکند مدیران پرسپولیس باید تا 20 فروردین پول آنها را فراهم کند تا شامل جرایم بعدی نشود. پرسپولیس در فیفا بابت پرداخت مطالبات بودیمیر، نیلسون، برانکو و دستیارنش، گابریل کالدرون پرونده دارد و احکام آنها صادر شده است. 
برچسب ها: پرسپولیس