کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هانیه توسلی مقابل دوربین میرباقری/عکس

خبرآنلابن , 19 آبان 1392 ساعت 13:45

گروه فرهنگ وهنر: هانیه توسلی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون به گروه بازیگران سریال «شاهگوش» به کارگردانی داوود میرباقری پیوست.


چند روز بعد از اینکه رضا کیانیان به گروه بازیگران سریال «شاهگوش» پیوست، هانیه توسلی هم به گروه بازیگران این سریال اضافه شد.


هانیه توسلی و فرهاد اصلانی در صحنه‌ای از سریال«شاهگوش»

توسلی که در جشنواره فیلم فجر سال گذشته برای بازی در فیلم سینمایی «دهلیز»، سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن را دریافت کرد، برای اولین بار با داوود میرباقری همکاری می‌کند. او درسریال «شاهگوش» نقش محبوبه، همسر سرگرد اسد خفته ملقب به شاهگوش (فرهاد اصلانی) را بازی می‌کند. بدین ترتیب زوج اصلانی و توسلی، برای بار سوم بعد از فیلم‌های «خصوصی» و «به خاطر پونه» این بار در «شاهگوش» در برابر هم قرار گرفتند. تاکنون دو قسمت از سریال «شاهگوش» توسط شرکت تصویر گستر پاسارگاد، روانه شبکه نمایش خانگی شده است و قسمت سوم هم بعد از ایام عزاداری دهه اول محرم، توزیع می‌شود.


در سریال «شاهگوش» که توسط سیدمحمد امامی و مهران برومند تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارند، بازیگرانی چون فرهاد اصلانی، اکبر عبدی، محسن تنابنده، مرجانه گلچین، طناز طباطبایی، حمیدرضا آذرنگ، هادی کاظمی، شهرام حقیقت‌دوست، احمد مهران‌فر، رضا کیانیان، الهام پاوه‌نژاد، سیروس گرجستانی، حامد میرباقری، علیرضا جعفری و... ایفای نقش می‌کنند.


کد مطلب: 20774

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/20774/هانیه-توسلی-مقابل-دوربین-میرباقری-عکس

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir