به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب : ۲۰۷۸۲
17 وبلاگ در میان پربازدیدترین سایت​های اینترنتی؛

محتوای پربازدیدترین سایت​ها در ایران

گروه جامعه: معاون سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: از میان 436 سایت پربازدید ایرانی، بالغ بر 287 سایت در داخل کشور میزبانی می​شوند.
محتوای پربازدیدترین سایت​ها در ایران
علی اصغر انصاری  از رشد انتقال میزبانی سایت​های اینترنتی به داخل کشور با رقم ماهانه 3 تا 5 درصد خبر داد و اظهار داشت: از میان 500 سایت اینترنتی که بیشترین بازدید را در میان ایرانی​ها به خود اختصاص داده​اند 436 سایت ایرانی و مابقی غیرایرانی هستند که از این تعداد بالغ بر 287 سایت در داخل کشور میزبانی می​شوند. وی با اشاره به آخرین وضعیت میزبانی پربازدیدترین سایت​های اینترنتی گفت: در میان سایتهای پربازدید، بیشترین رقم متعلق به سایت خبرگزاریها و وبسایت​های خبری است که تعداد آنها در این بررسی 110 سایت بوده که از این رقم، میزبانی 72 سایت در داخل کشور انجام می​شود.

انصاری با بیان اینکه رتبه دوم پربازدیدترین سایت​های ایرانی به سایت​های بازی و سرگرمی تعلق دارد، ادامه داد: در این رتبه​بندی 62 سایت بازی و سرگرمی در جمع پربازدیدها قرار دارد که همه این 62 سایت در داخل کشور میزبانی می شوند. معاون سازمان فناوری اطلاعات سرویس دهندگان دانلود را سومین سایت پربازدید توسط کاربران ایرانی برشمرد و گفت: از میان 25 سایتی که این سرویس را ارائه می کنند 15 سایت در داخل کشور میزبانی می​شوند؛ همچنین فروشگاههای اینترنتی رتبه بعدی این ارزیابی را به خود اختصاص داده​اند که از میان 25 سایت پربازدید در این گروه، میزبانی 18 سایت در داخل کشور انجام مي​پذیرد.

وی با تاکید براینکه تمامی 22 سایت دولتی و حاکمیتی پربازدید، در داخل کشور میزبانی می​شوند خاطرنشان کرد: سرویس دهندگان خدمات تبلیغاتی رتبه بعدی این ارزیابی را تشکیل می​دهند که از میان 22 سایت پربازدید ایرانی، 9 سایت در داخل کشور میزبانی می​شوند. در همین حال 17 وبلاگ نیز در میان پربازدیدترین سایتهای اینترنتی هستند که 6 وبلاگ هاستینگ داخلی دارند. انصاری با اشاره به تعداد 18 سرویس دهنده برنامه های کاربردی و محتوای موبایل - اپ استور- در میان پربازدیدترین وبسایت​های ایرانی تصریح کرد: در این میان میزبانی 9 سایت در داخل کشور انجام می​شود.

وی از سایتهای آموزشی، پژوهشی و دانشگاهی نیز به عنوان یکی از پربازدیدترین سایتها از نگاه کاربران نام برد و گفت: از میان 16 سایت پرمراجعه با محتوای آموزشی، پژوهشی و دانشگاهی، میزبانی 10 سایت در داخل کشور صورت می پذیرد. معاون سازمان فناوری اطلاعات با تاکید براینکه در مجموع از میان 436 سایت پربازدید ایرانی، 287 سایت در داخل کشور میزبانی می شوند، گفت: شواهد نشان می دهد که میزبانی وبسایتهای دانلود و سرویس دهندگان برنامه های کاربردی موبایل در داخل کشور رونق خاصی پیدا کرده به نحوی که اپراتورهای ارتباطی و مخابراتی میزبانی این سایتها را برای افزایش حجم ترافیک خودشان به عهده می گیرند و این امر به رونق میزبانی سایتها در داخل کشور منتج شده است.
مرجع : مهر

۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۴:۲۳
یه سوال همیشه تو ذهنمه و اونم اینه که بهار نیوز روزانه چند تا یازدید داره ؟؟؟؟؟
..................................................
بهارنيوز: بازديد از سايت در هر 24 ساعت طبق آمار google Analytics بين 40 تا 50 هزار بازديد كننده و بازديد از صفحات سايت بين 150 تا 200 هزار در نوسان مي‌باشد. (166834)
۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ۰۱:۰۹
كى منفى داد مشكل داره!!!!!!! (167348)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۴:۴۲
سایت های غیراخلاقی رو یادش رفت بگه... فکر کنم رتبه اول باشه...!!!! (166862)
کاوه فارسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۲۱:۲۸
به امید اینکه یه روزی سایت بهار نیوز رتبه اول بشه (167196)
خروس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۵:۴۵
کاش ادرس سایت ها رو هم میگفتید (166904)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۶:۳۸
اینقدر نامفهوم وگیج گزارش دادند . نام سایت ها را هم ببرید . چیه مشکل داره (166964)
۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ۰۰:۵۸
اگر این آمار و ارقام درسته بهتر بود که آقای معاون فناوری اطلاعات نام سایت ها را هم به ترتیب بازدید کننده اعلان میکردند {به غیر از سایت های غیر اخلاقی که اصلا لزومی ندارد }. مثلا ده سایت سیاسی به ترتیب.ده سایت سرگرمی. ده سایت مذهبی. ده سایت اجتماعی. ده سایت آموزشی . ده سایت علمی و قص علیهذا.... چند فایده بر این اعلامیه مترتب است. تشویق سایت ها. آگاه نمودن کاربران از وجود بعضی از سایت های مفید. بالا بردن اطلاعات کاربران در مسایل گوناگون. (167345)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ۰۲:۵۶
پنج سایت پر بازدید ایران بر طبق آمار :alexa
1google.com
2blogfa.com
3yahoo.com
4varzesh3.com
5ask.com (167393)
dr
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ۰۳:۰۵
اين که ديگه کار سختي نيست.به سايت الکسا سر بزنيد متوجه ميشيد
http://www.alexa.com/topsites/countries/IR (167399)