به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۱/۱۵ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۲۰۸۳۳۷

ترامپ: ایران درخواستی برای لغو تحریم‌ها نداشته؛ تنها کافیست با من تماس بگیرند

گروه بین‌الملل: رئيس‌جمهور آمریکا می‌گوید ایران هیچ درخواستی برای کاهش تحریم‌ها نداشته تا اجازه داده شود تجهیزات پزشکی به تهران ارسال شود.
ترامپ: ایران درخواستی برای لغو تحریم‌ها نداشته؛ تنها کافیست با من تماس بگیرند
دونالد ترامپ، در کنفرانس خبری خود در پاسخ به سوالی در خصوص احتمال کاهش تحریم‌های ایران گفت: «ایران درخواستی برای کاهش تحریم‌ها مطرح نکرده است. ما می‌دانیم که تحریم‌ها ضربه بسیار سختی به اقتصاد و ارتش این کشور وارد کرده و آنها از ویروس کرونا نیز بسیار آسیب دیدند، اما آنها درخواستی برای کاهش تحریم‌ها نداشتند تا تجهیزات پزشکی برای آنها ارسال شود.» رئيس‌جمهور آمریکا همچنین با اشاره به اینکه مشکلی برای دیدار با مقامات ایران ندارد، افزود: «اگر ایرانی‌ها نیازمند کمک هستند، من هیچ مانعی برای دیدار با آنها در زمینه حل موضوع تحریم‌ها ندارم. ما توانایی ارسال کمک‌های پزشکی به آنها را داریم. تنها کافیست با ما تماس بگیرند.» مقامات ایران بارها از جامعه جهانی خواسته بودند برای رفع تحریم‌های ایران به آمریکا فشار بیاورند.

نتیجه دومین تست کرونای دونالد ترامپ نیز منفی بود
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا عصر پنج‌شنبه اعلام کرد که برای دومین بار تست کرونا را انجام داده که نتیجه دومین آزمایش نیز همچنان منفی بوده است. ترامپ اولین آزمایش خود را حدود دو هفته پیش انجام داده بود. او که در کاخ سفید با خبرنگاران صحبت می کرد، گفت: «آزمایش دوم را از روی کنجکاوی انجام دادم تا ببین سرعت دریافت پاسخ‌ها چقدر تغییر کرده است. اکنون آزمایش‌ها خیلی آسانتر انجام می شود و آزمایش دوم، لذتبخش تر بوده است.»
برچسب ها: دونالد ترامپ