به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۱/۱۵ ساعت ۱۷:۳۹
کد مطلب : ۲۰۸۳۹۰

اجرای طرح ترافیک تا ۲۰ فروردین لغو شد

گروه جامعه: مدیر واحد ساماندهی طرح‌ها و محدوده‌های ترافیکی شهرداری تهران از توقف رزرو ورود به محدوده طرح ترافیک تا٢٠ فروردین خبر داد.
اجرای طرح ترافیک تا ۲۰ فروردین لغو شد
به گزارش ایسنا، عمار سعیدیانفر با اعلام آغاز اجرای طرح ترافیک از فردا ١۶ فروردین ماه گفت: ساعت اجرای طرح به دلیل شیوع کرونا از ساعت ۸ تا ۱۷ هست و سه ساعت و نیم کاهش پیدا کرده است.وی با تاکید براینکه در طرح ترافیک سال٩٩ حتما شهروندان باید از قبل، ورود خود را رزرو کنند، اظهار کرد: البته براساس تصمیم اخذ شده تا ٢٠ فروردین که دولت شرایط ویژه به علت کرونا اعلام کرده است رزرو اجباری نیست.سعیدیان فر همچنین در مورد طرح ترافیک جانبازان و معلولین و بیماران خاص عنوان کرد: با توجه به شرایط ویژه پیش آمده به خاطر شیوع کرونا و تأخیر در تخصیص سهمیه های ۹۹ توسط ارگان های ذیربط، تا تخصیص سهمیه‌های مذکور در سال جاری ، سهمیه های سال ۹۸ این افراد برای تردد در طرح ترافیک سال ۹۹ دارای اعتبار می باشد.

تكمیلی
اجرای طرح ترافیک تا ۲۰ فروردین لغو شد
سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از عدم اجرای طرح‌های ترافیکی در پایتخت در هفته پیش رو خبر داد. یوسف حجت در گفت‌وگویی با بیان این که بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر شده بود که از فردا (شنبه، ۱۶ فروردین ماه) طرح‌های ترافیکی در تهران اجرایی شود، گفت: اما طی هماهنگی با پلیس و وزارت کشور به این جمع‌بندی رسیدیم که اجرای طرح‌های ترافیکی اعم از طرح زوج و فرد سابق و طرح ترافیک تا یک هفته دیگر به تعویق افتد. وی با بیان این که بسیاری از مشاغل تعطیل هستند و کارمندان دولت نیز باید به صورت شیفتی فعالیت کنند، اظهار کرد: برداشت ما این است که مشکل ترافیکی در هفته پیش رو نخواهیم داشت. وی تأکید کرد: در شرایط کرونایی استفاده از خودروی شخصی نسبت به استفاده از حمل و نقل عمومی مناسب‌تر است و به همین دلیل، طرح‌های ترافیکی اعم از زوج و فرد سابق و طرح ترافیک را در هفته پیش رو اجرایی نخواهیم کرد.
برچسب ها: طرح ترافیک