به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۰۵
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : ۲۰۸۵۷

وزیر سابق آموزش و پرورش بستری شد

گروه سياسي: سید علی‌اکبر پرورش وزیر آموزش و پرورش در سال‌های ۱۳۶۰ تا ۱۳۶۴ به‌دلیل عفونت خونی و گسترش عفونت در بدن در بیمارستان بستری است.
وزیر سابق آموزش و پرورش بستری شد
سید صالح پرورش درخصوص وضعیت جسمانی پدرش اظهار داشت: هم‌اکنون پدرم به‌دلیل وضعیت جسمانی نامناسب در بیمارستان شهید صدوقی اصفهان بستری شده است. وی افزود: پدرم به‌علت عفونت خونی در بیمارستان بستری شده است البته پدرم هفته گذشته نیز در بیمارستان بستری بود اما پس از مرخص شدن از بیمارستان مجدداً به‌دلیل اینکه عفونت به چشم‌ها سرایت کرده بود، از روز جمعه در بیمارستان بستری شد.

پرورش با بیان "هم‌اکنون سطح هوشیاری پدرم پایین آمده است"، گفت:‌ گسترش عفونت در سطح بدن و خون باعث شده تا پدرم هم‌اکنون در بخش ICU بستری باشد. وی در پاسخ به این پرسش که آیا از مسئولان آموزش و پرورش فردی برای ملاقات به بیمارستان آمده است، عنوان کرد: هیچ فردی از وزارت آموزش و پرورش برای ملاقات پدرم مراجعه نکرده است؛ پدرم به‌دلیل دیالیز هر چند وقت یک بار در بیمارستان بستری می‌شد که عفونت از طریق دیالیز وارد خون شده است و به همین دلیل باعث بستری شدن طولانی‌مدت وی در بیمارستان شده است.

علی‌اکبر پرورش از سال 1360 تا 1364 به‌عنوان وزیر آموزش و پرورش فعالیت می‌کرد؛ پرورش لیسانس ادبیات دانشگاه اصفهان است که بعدها مدرک فوق‌لیسانس خود را در دانشسرای عالی تهران در رشته کارآموزی دبیری دریافت کرد. محوریت در مبارزات قبل از انقلاب اصفهان که منجر به دستگیری شد، عضویت در شورای مرکزی حزب جمهوری اسلامی، دو دوره نامزد انتخابات ریاست جمهوری، عضویت شورای مرکزی مؤتلفه اسلامی از سال 1372 تاکنون و قائم‌مقامی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی از سال 1372 تا سال 1380 از سوابق علی‌اکبر پرورش است. شهید مطهری در یکی از سخنرانی‌هایش از وی به عنوان استاد یاد کرده است.
مرجع : تسنيم

۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ۰۸:۲۰
خدا شفايش دهد (167425)