کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

صداوسیما چگونه روزهای بدون فوتبال را می‌گذراند

17 فروردين 1399 ساعت 10:30

گروه ورزشی: شیوع ویروس کرونا مشکلات زیادی را برای ورزش جهان به وجود آورد و باعث لغو یا تعویق بسیاری از مسابقات ورزشی شد؛ اتفاقی که برگزارکنندگان این مسابقات، تیم‌ها و بازیکنان را با چالشی جدی مواجه کرد که باعث شده هنوز هم تکلیف بسیاری از مسابقات مشخص نباشد و بازی‌های المپیک توکیو و جام ملت‌های 2020 هم به تعویق بیفتد. با این حال تنها برگزارکنندگان و تیم‌های ورزشی نبودند که در جریان این بحران با مشکل مواجه شدند و کرونا، برنامه‌های تلویزیونی را هم با یک چالش مواجه کرد و به نوعی آن‌ها سوژه اصلی خود را از دست دادند.


با وجود این مشکل بزرگ اما به نظر می‌رسد برنامه‌های مختلف صدا و سیمای کشورمان هر کدام روش خاصی را در پی گرفتند که این موضوع باعث شده کنداکتور برنامه‌های ورزشی با تغییر چندانی مواجه نشود و اغلب برنامه‌ها مطابق قبل به کار خود ادامه دهند.برنامه فوتبال برتر یکی از برنامه‌هایی است که پخش آن قطعی شده و قرار است طبق روال سابق ادامه پیدا کند. ظاهرا سوژه اولین برنامه فوتبال برتر پس از عید نوروز تاثیر کرونا در لیگ برتر و دیگر لیگ‌های فوتبال ایران خواهد بود. این برنامه قرار است میزگرد با موضوعات مختلف فوتبالی را روی آنتن ببرد و البته گفت و گو با بازیکنان و مربیان و مدیران را هم‌چنان ادامه دهد. علاوه بر این قرار است شبکه سه مثل شبکه های خارجی پخش بازیهای قدیمی جذاب داخلی و خارجی را هم در دستور کار قرار دهد.ظاهرا سوژه اولین برنامه فوتبال برتر پس از عید نوروز تاثیر کرونا در لیگ برتر و دیگر لیگ‌های فوتبال ایران خواهد بود.

تهیه‌کنندگان برنامه ورزش و مردم هم رویکردی مشابه با فوتبال برتر خواهند داشت و این برنامه از جمعه با اجرای پیمان یوسفی روی آنتن می‌رود و به احتمال فراوان موضوع اصلی آن شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن روی ورزش خواهد بود.شبکه ورزش هم یکی از شبکه‌های فعال در این روزهای کرونایی بود و به نظر می‌رسد برنامه‌های مختلف این شبکه مثل قبل ادامه خواهند داشت. در تعطیلات نوروز مطابق چند سال اخیر برنامه نوروز فوتبالی از شبکه ورش پخش شد که به دعوت بازیکنان فوتبال، انتخاب برترین‌های لیگ برتر در سال 98 و پخش آیتم‌های مختلف اختصاص داشت. برنامه‌ای که بدون حاشیه هم نبود و اطلاعات عنوان شده درباره تقابل تاریخی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اعتراضات زیادی را از طرف استقلالی‌ها به همراه داشت. برنامه فوتبال 120 هم که با تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور در این سال‌ها به پوشش لیگ‌های خارجی می‌پرداخت در این مدت بیکار نخواهد بود و تیم این برنامه قصد دارند با آماده کرد آیتم‌های مختلف در این دوره تعطیلات برنامه خوبی برای مردم تدارک ببینند و احتمالا از این هفته روی آنتن خواهند رفت. هم‌چنین شبکه ورزش قصد دارد از طریق برنامه لذت فوتبال به پخش مسابقات قدیمی فوتبال به همراه ساختن آیتم‌های مختلف بپردازد و این‌گونه تعطیلی مسابقات را پوشش دهد تا علاقه‌مندان به این رشته ورزشی در دوران تعطیلات سرگرم شوند. علاوه بر این پخش مستندهای ورزشی هم یکی دیگر از ایده‌های برنامه‌سازان شبکه ورزش است که قصد دارند به وسیله آن تعطیلی مسابقات را پوشش دهند.


کد مطلب: 208664

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/208664/صداوسیما-چگونه-روزهای-بدون-فوتبال-می-گذراند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir