به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب : ۲۰۸۸۳۸

کلاهبرداری ۶میلیارد تومانی کارمند قلابی بانک

گروه حوادث: شخصی که با معرفی خود به عنوان مسئول اعتبارات بانک ها در شهرستان محمودآباد مازندران 6 میلیاردتومان از مردم کلاهبرداری کرده بود توسط پلیس این استان شناسایی و دستگیر شد.
کلاهبرداری ۶میلیارد تومانی کارمند قلابی بانک
سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در خصوص جزئیات این پرونده گفت: چندی قبل شکایت های زیادی مبنی بر جعل و کلاهبرداری از شهروندان در شهرستان محمودآباد به پلیس رسید و موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی محمودآباد قرار گرفت و با همکاری پلیس آگاهی استان پس از چند هفته کار اطلاعاتی و تحقیقات گسترده، موفق شدند، متهم به جعل عنوان و کلاهبرداری را شناسایی کنند.
وی در ادامه افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی ها ضمن اعتراف گفت که با معرفی خود به عنوان مسئول اعتبارات سرپرستی بانک های مختلف اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرد. در بازرسی از متهم مقادیر قابل توجهی اوراق شناسایی با اسامی مختلف و همچنین کارت های بانکی و فیش های پرداختی کشف شد.گفتنی است تاکنون ۱۳ شاکی در این پرونده شناسایی شده اند و سوابق متهم نشان می دهد وی دارای سابقه محکومیت در چندین فقره پرونده کلاهبرداری و تحصیل مال نامشروع در شعب قضایی این شهرستان و استان های همجوار بوده است. این متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.
مرجع : روزنامه ایران