به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب : ۲۰۸۸۵۴

استقلال و کوهی از بدهی‌های دردسرساز

گروه ورزشی: باشگاه استقلال برای پیش‌برد اهداف خود، با تعداد قابل توجه‌ای از بدهی‌های مختلف و دردسرساز روبرو است.
استقلال و کوهی از بدهی‌های دردسرساز
به گزارش ایسنا،‌ تیم فوتبال استقلال  این روزها دچار تغییرات گسترده‌ای شده و در کادر مدیریتی احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل جدید آبی‌پوشان پایتخت انتخاب شده است.مساله مهم و حیاتی باشگاه استقلال در این روزها که تیتر یک تمام رسانه‌هاست، بدهی‌های این باشگاه است که در دوره‌های مختلف کادر مدیریتی به وجود آمده است و هنوز راهکاری برای آن در نظر نگرفته شده است اما مساله‌ مهمی که مدیرعامل جدید باشگاه استقلال باید مد نظر داشته باشد، بدهی‌های اخیر و مهم استقلال و پرداختی‌های بازیکنان و کادر فنی این باشگاه است که باید آن را در اسرع وقت بپردازد.
از میلیچ و بورودوف تا شیخ دیاباته
بازیکنان خارجی حال حاضر استقلال تا به این‌جای کار هنوز دریافتی چند ماه اخیر خود را دریافت نکرده‌اند و در رسانه‌های مختلف شنیده می‌شود که این بازیکنان با عدم دریافت وجه قرارداد خود، می‌توانند با فسخ یک‌طرفه باشگاه استقلال را ترک کنند اما با توجه به صحبت‌های امیر سلطانی، معاون باشگاه، این بازیکنان فرصت لازم را به استقلال داده‌اند تا در سریع‌ترین زمان ممکن پول آن‌ها پرداخت شود.
دردسرهای شفر
سرمربی اسبق آبی‌های پایتخت با جدایی از باشگاه استقلال در مصاحبه‌های مختلف از بدهی خود و کادر فنی‌اش صحبت کرد. او در مصاحبه‌ای گفته بود: «من و دیگر اعضای کادر فنی از باشگاه به دلیل اینکه شش ماه حقوق ما را پرداخت نکرده است شکایت کردیم. این نحوه برخورد در کشورهای دیگر صورت تخلف دارد. متاسفانه مدیریت باشگاه با حکومت ارتباط نزدیکی دارد. اکنون اعتراض‌های زیادی علیه مدیریت باشگاه صورت گرفته است.»
گادوین منشا و طلبی که تخفیف ندارد
یکی دیگر از طلب‌های حاشیه‌ساز آبی‌پوشان، بدهی باشگاه استقلال به گادوین منشاست. او که نیم فصل در استقلال حضور پیدا کرده بود،‌ طلب خود را از این باشگاه به فیفا برده است و در مصاحبه‌ای مدعی شده که حاضر نیست ذره‌ای به باشگاه استقلال تخفیف بدهد.
بازمانده‌های آندره‌آ استراماچونی
طلبی که باشگاه استقلال نسبت به سرمربی ایتالیایی سابق خود دارد، بخش قابل توجه‌ای از آن را معطوف به بانک مرکزی می‌کند که در هنگام مذاکرات با این مربی ایتالیایی و بازگشت او به استقلال پرداخت شده است. فارغ از بدهی که خود استراماچونی از استقلال دارد، گفته شده در حضور کوتاه مدت فتح الله زاده در باشگاه استقلال، مقداری از این بدهی به بانک مرکزی پرداخت شده است اما هنوز رقم قابل توجهی از بدهی‌های بانک مرکزی باقی مانده است که باید پرداخت شود.با این وجود استقلال در این مدت پرونده‌های باز زیادی روی میز خود دارد بازیکنان خارجی سابق خود مثل گادوین منشا و سرور جبارف و بویان نایدنوف می‌توانند در فیفا دردسرهای زیادی برای استقلال ایجاد کنند. همچنین بدهی‌های باشگاه استقلال نسبت به پرداختی‌های بازیکنان و کادر فنی این تیم مساله مهی است که احمد سعادتمند اظهار داشته است که این مساله باید با بررسی پرونده قرارداد اعضای تیم به وقوع بپیونند و در اسرع وقت پرداخت شود.در آخر باید دید احمد سعادتمند با کوهی از بدهی‌های استقلال چطور مواجه می‌شود و مدیرعامل جدید استقلال می‌توانند از پس بدهی‌های آبی‌پوشان برآید یا اتفاق دیگری برای او و باشگاه رخ خواهد داد.
برچسب ها: استقلال