به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ ساعت ۱۷:۳۵
کد مطلب : ۲۰۸۹۹۶

نقد و بررسی فیلم چشم و گوش بسته از رسانه فارسی دانلود

گروه فرهنگ و هنر: با توجه به درگیر شدن کشور به ویروس کرونا در این روز ها که در خانه هستیم دیدن فیلم و سریال به یکی از پرطرفدارترین کارها تبدیل شده است.که در این میان رسانه‌ی فارسی دانلود یکی از بهترین منابع برای دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها با موصوعات مختلف است.
دانلود فیلم ایرانی جدید چشم و گوش بسته
یکی از پرطرفدارترین فیلم ها در سینماست که با موضوعی منفاوت و کمدی بسیاری از عاشقان و طرفداران سینما را جذب خودش کرده است. اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا این فیلم بسیار زیبا را بررسی کنیم ، همچنین شما می توانید در آخر، این فیلم را به همراه فیلم ها و سریال های دیگر دانلود کنید و با دیدن آن ها در کنار خانواده لذت برده و اوقات خوشی را سپری کنید.

دانلود فیلم چشم و گوش بسته

دانلود فیلم ایرانی چشم و گوش بسته و مروری بر آن
فیلم سینمایی چشم و گوش بسته به کارگردانی فرزاد موتمن و به قلم هما بذرافشان ساخته شده همچنین تهیه کننده آن امیرحسین آشتیانی می باشد. تصویر برداری این فیلم نیز در سال 1397 انجام شده است. آین فیلم به راحتی توانست در مدت زمان کوتاهی فروش بالایی را تجربه کند و در بین 5 فیلم پر فروش سینما در سال 98 قرار بگیرد.امین حیایی, بهرام افشاری, آناهیتا درگاهی, مسعود کرامتی, لیندا کیانی, محمدرضا صولتی و مانی حقیقی و پورسرخ در این فیم نقش آفرینی کرده اند; داستان فیلم در مورد مردی توسط یک زن تبهکار کُشته می‌شود و دو غریبه را به جرم قتل بازداشت می‌کنند. یکی صحنه قتل را ندیده چون نابیناست، فرد دیگر هم فقط صحنه را دیده چون ناشنواست! آنها یک صبح تا غروب فرصت دارند که از این مهلکه جان سالم به در ببرند، داستان جالب و خنده دار این فیلم نیز یکی از دلایل فروش بالای آن است.سایر عوامل این فیلم عبارتند از : مدیرفیلمبرداری: محمدرضا سکوت، موسیقی: بابک میرزاخانی، صدابرداری: بهروز معاونیان، آرش نجفیان، فرزان معاونیان، تدوین: عماد خدابخش، مدیربرنامه ریزی و سرپرست گروه کارگردانی: منصوروثوقی ،دستیار اول کارگردان: سعید غلامی، طراحی صحنه و لباس: فرحناز نادری، طراح گریم: امیرترابی ، منشی صحنه: دنیا راد، جلوه های ویژه میدانی: آرش آقابیگ، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: رامونا میریان، مدیر تولید: حسین بشگرد، مدیر تدارکات: سجاد نوری، مجری طرح: نیما حسنی نسب.

دانلود فیلم ایرانی جدید

دانلود فیلم ایرانی جدید از کلمات پر جستجو است که در روزها اخیر سرچ این کلمه چند برابر شده و دیدن فیلم و سریال به یکی از جدی ترین و پای ثابت ترین سرگرمی ها تبدیل شده، همچنین در وب فارسی که فیلم های ایرانی بیسار زیبا و سریال های خانگی که بعضا با رضایت کامل بسیاری از کاربران مواجه شده ما را وا داشته تا ارشیو این فیلم ها و سریال ها در رسانه ی اینترنی فارسی دانلود کامل و قوی کنیم تا شما کابران عزیز بتوانید تمامی این فیلم ها و سریال های جدید ایرانی را با چند کیفیت متفاوت بسته به تیاز خود با ترافیک نیم بها دانلود کنید و لحظات شادی و زیبایی را سپری کنید. به همین دلیل است که تعداد زیادی از ایرانیان هر روزه به دنبال دانلود فیلم ایرانی جدید هستند . البته لازم به ذکز است که دانلود فیلم خارجی بازیرنویس فارسی ، دانلود انیمیشن و مستند همچنین سریال های کره ای و ، دانلود فیلم های هندی نیز طرفداران بسیاری دارند به همین دلیل در ادامه این مطلب قصد داریم در رابطه با وبسایت فارسی دانلود درباره یکی از جدید ترین سریال های منتشر شده اطلاعات و بررسی بیشتری را در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم.

سریال ایرانی هم گناه

دانلود سریال ایرانی هم گناه به همراه نقد و بررسی آن
سریال هم گناه یکی از سریال های محبوبی است که به تازگی بر روی شبکه نمایش خانگی رفته است . این سریال در حقیقت داستان خانواده صبوری را بیان می کند که یک خانواده قدیمی و بزرگ هستند که از دیر باز در کار صادرات و واردات گل و گیاه فعالیت داشته اند . آن ها همچنان در یک خانه قدیمی و بزرگ در آرامش با یکدیگر زندگی می کنند تا اینکه یک جوان زندگی اعضای این خانواده را دست خوش تغییرات می کند . ژانر این سریال زیبا و جذاب اجتماعی است که پخش آن از اسفند 1398 شروع شده است. نکته ی جالب این سریال در مورد پرویز پرستویی است که بعد از 10 سال در یک سریال نمایش خانگی به همراه دیگر بازیگران مطرح سینما و تلویزیون به ایفای نقش و هنرنمایی می پردازد.سریال هم گناه به کاگردانی مصطفی کیایی کارگردانی که در آن بازیگران مطرحی همچون پرویز پرستویی، مهتاب کرامتی، هدیه تهرانی، محسن کیایی، هنگامه قاضیانی، حبیب رضایی، مسعود رایگان، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، شاهرخ فروتنیان، افسانه چهره آزاد، پدرام شریفی، روشنک گرامی، احسان کرمی، سوگل خلیق، حسین امیدی، مارال بنی آدم، علی باقری، فروغ قجابگلو، شیرین اسماعیلی، ساقی حاجی پور، فرانک کلانتر، محمد اعلایی، محمد رسول صفری، درنا مدنی، محمد موحدنیا و آی تک جاوید نژادبه ایفای نقش پرداخته اند. شما می توانید هم اکنون از رسانه فارسی دانلود به دانلود سریال ایرانی هم گناه بپردازید.

دانلود هم گناه

دانلود فیلم جدید آرشیو کامل با لینک مستقیم و رایگان
برای دانلود رایگان جدیدترین فیلم ها و سریال های خارجی با دوبله فارسی (به همراه زیرنویس فارسی) به وبسایت فارسی دانلود مراجعه کنید.