به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۰۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ ساعت ۱۷:۴۶
کد مطلب : ۲۰۹۰۰۲

۷۰ میلیارد در پرسپولیس چه شد؟

گروه ورزشی: بازیکن سابق پرسپولیس که چند سالی است در عرصه‌های مدیریتی فعال است در برنامه تلویزیونی در انتهای الوند شبکه ۲ که امروز صبح پخش شد از سیستم انتخاب مدیرعامل برای این باشگاه انتقاد کرد.
۷۰ میلیارد در پرسپولیس چه شد؟
 بهنام ابوالقاسم پور بازیکن سابق پرسپولیس در سال ۸۰ و از تیم سایپا به این تیم پیوست و دو فصل در این تیم بازی کرد. او با پرسپولیس قهرمان اولین دوره لیگ برتر هم شد و سابقه گلزنی در دربی تهران برابر استقلال را هم دارد. او بعد از جدایی از پرسپولیس ۴ سال دیگر در پاس و سرخپوشان تهران بازی کرد و پس از آن فوتبال را در ۳۴ سالگی کنار گذاشت. ابتدا به عنوان سرپرست در تیم راه آهن و پس از آن هم در بخش های مدیریتی شهرداری تهران مشغول به کار شد. بعد از رفتن علی اکبر طاهری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در سال ۹۸ از او به عنوان یکی از گزینه های مدیرعاملی پرسپولیس هم نام برده می شد هرچند خودش در مصاحبه ای که در یک برنامه تلویزیونی داشت این موضوع را رد کرد.ابوالقاسم پور با انتقاد از نحوه انتخاب مدیرعامل برای پرسپولیس گفت: "این انتخاب ها از سوی وزارت ورزش انجام می شود نه هیات مدیره."وی افزود:" شما ببینید در این سال ها اعضای هیات مدیره چه کسانی بوده و چه نقشی در باشگاه داشته اند! الان در استقلال یکی از اعضای هیات مدیره استعفا داد و بعد دوباره مدیرعامل استقلال شد. این چه کمکی می تواند به این باشگاه ها بکند؟ "
رویانیان ادعای قلعه نویی را رد کرد | حرفی از مبلغ قرارداد مطرح نشد
ابوالقاسم پور دراین باره که آیا گزینه مدیرعاملی پرسپولیس بوده است گفت:" نه من اصلا قرار نبوده مدیرعامل پرسپولیس شود. بعد از رفتن آقای طاهری قرار بود کمکشان کنم ولی اینکه مدیرعامل بشوم؛ نه. "مهاجم سابق پرسپولیس در ارتباط با اینکه آیا علاقه ای به این پست دارد گفت:" دغدغه اش را ندارم چون این دو باشگاه آنقدر بزرگ هستند که باید توسط آدم ها بزرگ و کاربلد اداره شود. " او در پاسخ به اینکه باتوجه به سال های حضورش در عرصه مدیریت آیا توانایی این کار را دارد هم گفت:" راستش فکر می کنم دانشش را دارم را ارتباطش را ندارم. چون اینطور که نشان می دهد مدیرعامل های این دو باشگاه توسط وزارت انتخاب می شوند. "
فاجعه پرسپولیس در پرونده ماریو بودیمیر
وی  اضافه کرد: اینکه یک مدیرعامل می آید اینهمه بدهی می گذارد و می رود و یک نفر دیگر می آید، نشان دهنده این است که انتخاب این افراد براساس تفکرات شخصی است و نه جمعی و براساس برنامه ریزی. هیچکدام از این مدیرعامل ها منتخب هیات مدیره ها نبودند و او هم می آید خودش شخصا کارهایش را می کند و کلی بدهی به جا می گذارد. در دوره یکی از مدیرعاملان قبلی ۷۰ میلیارد پول به باشگاه پرسپولیس آمده اما یک دستگاه نظارتی نمی گوید این پول کجا رفته است. و جالب است که آن فرد جای دیگری پست گرفته و دارد کار می کند. ابوالقاسم پور در مورد حضورش در پرسپولیس گفت:در آن زمان از سوی آقای دادرس پیشنهاد ۵۰ میلیون تومانی داشتم که به تیم ایشان محلق شوم ۲۵ میلیون این مبلغ رو هم نقد پرداخت می کردند اما با ۱۵ میلیون تومان به پرسپولیس پیوستم.
مرجع : ورزش سه
برچسب ها: پرسپولیس