به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵
 
۲۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب : ۲۰۹۰۲

واکنش علي مطهری به اظهارات ضرغامی

گروه سياسي: علی مطهری که در گفت و گویی تفصیلی از رئیس رسانه ملی به دلیل عدم اختصاص وقت به آقايان موسوی و کروبی برای پاسخگویی انتقاد کرده بود، در واکنش به سخنان روز گذشته عزت الله ضرغامی که این اظهارات را تکذیب کرده بود، جواب داد.
واکنش علي مطهری به اظهارات ضرغامی
ضرغامی روز گذشته درباره اظهارات اخیر علی مطهری، گفت: معترضان علاقمند بودند که به صورت یکطرفه و به صورت بیانیه در رسانه ملی صحبت کنند که این به هیچ عنوان سابقه نداشته است. ما در یکی دو روز اول درخواست حضور در رسانه ملی را به آنها داده بودیم. متن جوابیه علی مطهری به عزت الله ضرغامی در ادامه می آید:

بسمه تعالی
در خبری که در روز 19/8/92 تحت عنوان «پاسخ قاطع ضرغامی به مطهری» بر روی خروجی آن خبرگزاری قرار داده شد، از قول جناب آقای ضرغامی آمده است: «ما در یکی دو روز اول ( بعد از انتخابات سال88) درخواست حضور در رسانه ملی را به آنها ( آقایان موسوی وکروبی ) داده بودیم اما آنها متاسفانه نه آمدند ونه علاقه مند بودند با دیگری صحبت کنند.» به عرض می رساند که این سخن آقای ضرغامی نافی سخن اینجانب نیست زیرا صحبت این بنده در مصاحبه اخیر با آن خبرگزاری محترم این بود که از همان روز انتخابات فرصت اظهار نظر به معترضان داده نشد و فضا بسته شد. سخن در حضور در رسانه ملی به صورت برنامه ضبط شده نبود که سخن آقای ضرغامی ناقض سخن اینجانب باشد. سخن در این بود که از همان ابتدا فرصتی که آقایان موسوی و کروبی بتوانند به طور مستقیم و زنده حرف خود را با مردم بزنند به آنها داده نشد و طبیعی است که آنها پیشنهاد ضبط صحبت ها و سپس پخش آن مطابق سلیقه صدا و سیما را رد کرده و شرط برنامه زنده را مطرح کرده باشند.

۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ۱۲:۲۶
آقای ضرغامی راست می گویند

اما خدا ریشه دروغ و دروغگو رو از روی زمین برداره (167504)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ۱۳:۰۰
جالبه انقدر دروغ های بزرگی ميگن بعضی ها که خودشون هم باور میکنن (167526)
(امین)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ۱۲:۳۴
آقایان موسوی و کروبی را آزاد کنید و با سخنان خود،افکار عمومی مردم را از حصر و زندان این عزیزان و آن هم در شرایط سخت منحرف نسازید. (167506)
۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ۱۲:۳۷
رسانه میلی ، رییسش هم بهتر از ضرغام نیشه !!! (167507)
۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ۱۴:۱۰
هیکس نمی تونه صلاح مردم رو بدونه غیر ضرغامی (167587)
۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ۱۲:۴۴
ضرغامی ته دلش می گوید:

نمی شد که ما اجازه دهیم این آقایان بیایند حرفهایشان که بر خلاف دید و خواست ماست بزنند و ماهم بشینیم و نگاه کنیم صداو سیما ارث پدری ماست و فقط آنهایی که ما دوست داریم و به ان شکلی که می پسندیم می توانند بیایند صحبت کنند و تازه لطف هم کردیم که به این آقایان گفتیم بیاید تا ما با سانسور فرصت کمی به شما بدهید تا نظراتتان را بیان کنید. (167510)
سارا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ۱۲:۵۶
اقای مطهری چراالان به فکرحقیقت افتاده ایدمصلحت ان سالهااقتضانمیکرداکنون منافعتون به خطرافتاده ازحق حرف میزنیداگرخدای ناکرده مشکلوحادی پیش میامدجواب صاحب حق روچه جوری میدادید (167520)
۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ۱۳:۲۹
آفرین.جالبه که حالا نطق همشون باز شده.در ضمن آقای ضرغامی شکر میل فرمودن. حتی مردم عادی هم میدونن حقیقت چیه ولی این آقایون خودشونو زدن به خواب!!!!! (167552)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ۱۴:۰۵
اولا که اتفاقات در لحظه میوفتته تو اون هاگیر واگیر حالا کی به مطهری گوش می داد... سارا خانوم تنها کسی که تو این 4 سال مثه یه مرد جلو بی عدالتی واستاد علی مطهری بود... اقایون افراطی اینقدر که از مطهری خشمگین اند از خاتمی و بقیه نیستند چون وقتی می بینند فرزند شهید مطهری باهاشون نیست خیلی اذیت میشند (167583)
۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ۱۵:۴۳
دوست عزیزانصاف داشته باش علی مطهری بااین که اصولگرا بود از88 تا حالاازحق اصلاح طلبان و...دفاع کرده. (167645)
۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ۱۲:۵۸
لابد می خواستید بیایند و سر خم کنند و شکستی را که قبول نداشتند بپذیرند، خوب آن دو هم قبول نکردند! (167522)
توابین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ۱۲:۵۹
اگر موسوی و کروبی آزاد بشن خود اصلاح طلبها میکشنشون تا بازم بیام انتقام بگیرن
خدا این ها رو چه خوب شناخته تو 1400 سال پیش

وَ إِذا قيلَ لَهُمْ لا تُفْسِدُوا فِي الْأَرْضِ

قالُوا إِنَّما نَحْنُ مُصْلِحُونَ (11)

أَلا إِنَّهُمْ هُمُ الْمُفْسِدُونَ وَ لکِنْ لا يَشْعُرُونَ (12)
و چون به آنان گفته شود:
«در زمين فساد مکنيد»، مى‏گويند:
«ما خود اصلاح گرانيم.»
بهوش باشيد که آنان فسادگرانند،
ليکن نمى‏فهمند.
بهار ، عزیزم منتشر کن دیکه (167524)
۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ۱۳:۰۰
آقای مطهری صراحتتان مغلطه بازی رسانه ی میلی را برملا کرد. البته اینها جلوی مردم ابرویی ندارند. اینقدر که دروغ گفتند. (167525)
ساکت المتکلمین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ۱۳:۰۶
اقتدار یعنی اینکه از سخن مخالف نهراسیم . وقتی حتا تلاشگران برای پیروزی انقلاب و تثبیت آن نمیتوانند از خود دفاع کنند و منتقدین با تهدید و تهمت و خشونت
مواجه میشوند ، اقتدار معنا ندارد و هراس از گرایش جامعه به نظر مخالف سبب قلدری و دروغگویی و اتهام زنی و تهدید و...شده است . این میشود که کوتوله پروری و جهل و اوباشگری رواج می یابد . (167532)
۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ۱۳:۱۰
وزارت کشور اجازه بده که یک روز بدون هیچگونه بگیر و ببند بعدی!!!! طرفداران این دو نفر توی یک محل مخصوصی جمع بشن بدون هرگونه سروصدا.
اونوقت معلوم بشه که وزن واقعی هرطرف چقدره؟؟؟؟ (167534)
فرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ۱۳:۱۰
بالاخره دلیل دروغ های صدا و سیما را فهمیدم !!یک مصاحبه در صدا و سیما از یک خانم میدیدم که ایشون فرمودند در دین در سه جا میتوان دروغ گفت و یکی از انها زمان جنگ است و چون صدا و سیما دائما با امریکا و اصلاحطلبان و مخالفان در جنگ است پس بدون اینکه گناه کرده باشد میتواند دروغ بگوید و ابروی دیگران را ببرد!! (167535)
فاطما
Australia
۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ۱۳:۵۲
مهم نیست همین الان راست میگویند بگذارند بدون سانسوردارسیمای میلی صحبت کنند اگر چه همه وا قعیت رامیدانند چهار سال تهمت و ناسزا نتوانست کوچکترین خدشه ای در واقعیت ها بوجود آورد. (167572)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ۱۵:۰۴
باز دم اقای مطهری گرم بعضیها هنوز سکوت کرده انذ واقعا چرا ضرغامی رو عوض نمکنند تا مردم راحت بشن (167620)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ۲۰:۴۰
یک چیز خیلی جالب در حد شاخ دراوردن امروز از اخبار ساعت 2 شنیدم اول فکر کردم اشتباه میشنوم ولی نه..برای اولین بار صدا وسیما از وزیر امورخارجه روسیه انتقاد میکرد و به سرگی که تا دیروز رفیق گرمابه و گلستانشون بود تیکه می انداخت بد!!!چه حال روزی داره سیاست حتی به خواهر و برادر هم رحم نمیکنه (167764)