کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

واکنش علي مطهری به اظهارات ضرغامی

20 آبان 1392 ساعت 12:18

گروه سياسي: علی مطهری که در گفت و گویی تفصیلی از رئیس رسانه ملی به دلیل عدم اختصاص وقت به آقايان موسوی و کروبی برای پاسخگویی انتقاد کرده بود، در واکنش به سخنان روز گذشته عزت الله ضرغامی که این اظهارات را تکذیب کرده بود، جواب داد.


ضرغامی روز گذشته درباره اظهارات اخیر علی مطهری، گفت: معترضان علاقمند بودند که به صورت یکطرفه و به صورت بیانیه در رسانه ملی صحبت کنند که این به هیچ عنوان سابقه نداشته است. ما در یکی دو روز اول درخواست حضور در رسانه ملی را به آنها داده بودیم. متن جوابیه علی مطهری به عزت الله ضرغامی در ادامه می آید:

بسمه تعالی
در خبری که در روز 19/8/92 تحت عنوان «پاسخ قاطع ضرغامی به مطهری» بر روی خروجی آن خبرگزاری قرار داده شد، از قول جناب آقای ضرغامی آمده است: «ما در یکی دو روز اول ( بعد از انتخابات سال88) درخواست حضور در رسانه ملی را به آنها ( آقایان موسوی وکروبی ) داده بودیم اما آنها متاسفانه نه آمدند ونه علاقه مند بودند با دیگری صحبت کنند.» به عرض می رساند که این سخن آقای ضرغامی نافی سخن اینجانب نیست زیرا صحبت این بنده در مصاحبه اخیر با آن خبرگزاری محترم این بود که از همان روز انتخابات فرصت اظهار نظر به معترضان داده نشد و فضا بسته شد. سخن در حضور در رسانه ملی به صورت برنامه ضبط شده نبود که سخن آقای ضرغامی ناقض سخن اینجانب باشد. سخن در این بود که از همان ابتدا فرصتی که آقایان موسوی و کروبی بتوانند به طور مستقیم و زنده حرف خود را با مردم بزنند به آنها داده نشد و طبیعی است که آنها پیشنهاد ضبط صحبت ها و سپس پخش آن مطابق سلیقه صدا و سیما را رد کرده و شرط برنامه زنده را مطرح کرده باشند.


کد مطلب: 20902

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/20902/واکنش-علي-مطهری-اظهارات-ضرغامی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir