به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب : ۲۰۹۱۰

رویانیان هم از رای نمایندگان تعجب كرد

گروه ورزشي: سردار محمد رویانیان می‌گوید از رای نمایندگان مجلس به وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان تعجب کرده است.
رویانیان هم از رای نمایندگان تعجب كرد
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عدم رای اعتماد مجدد مجلس به وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: این شرایط برای ورزش خیلی سخت است. الان فشارهای زیادی روی دوش ورزشی‌ها وجود دارد. بیشتر رشته‌های ورزشی ما به اوج خود رسیده‌اند و در حال شکوفایی هستند. اما چنین شرایطی مناسب ورزش نیست.

او ادامه داد: تا به حال سه وزیر به مجلس معرفی شده‌اند اما هیچ‌کدام رای نیاورده‌اند. واقعا نمی‌دانم علتش چیست و از این اتفاق تعجب می‌کنم. البته این حق نمایندگان مجلس است که رای خود را درباره هر فردی اعلام کنند. رویانیان با اشاره به اینکه ورزشی‌ها از وزیر پیشنهادی جدید دفاع نکنند بهتر است، گفت: فکر می‌کنم تا الان هرچقدر از وزرای پیشنهادی دفاع کردیم برعکس شد. از مدیران ورزشی و افراد شاغل در ورزش و همه پیشکسوتان می‌خواهم که دیگر درباره وزیر معرفی شده چیزی نگویند و ببینیم این بار مجلس چه می‌کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره آخرین نقل و انتقالات این تیم در نیم فصل گفت: سعی می‌کنیم ظرف 48 ساعت آینده همه چیز را مشخص کنیم. احتمالا دو بازیکن جدید به ما اضافه می‌شوند و دو بازیکن از تیم ما می‌روند. هادی نوروزی شب گذشته با من و دایی صحبت کرد و گفت که می‌خواهد در نیم فصل دوم در تیمی باشد که فرصت بازی کردن داشته باشد. با این حال باشگاه هنوز به او رضایتنامه نداده است. همین‌طور رضایتنامه غلامرضا رضایی هم هنوز صادر نشده و منتظر اتفاقات بعدی هستیم.

او درباره آمدن محسن مسلمان به پرسپولیس هم گفت: او یکی از بازیکنانی است که مدنظر داریم و به احتمال فراوان به جمع ما اضافه می‌شود. حداکثر در فصل نقل و انتقالات، پنج بازیکن از پرسپولیس می‌روند یا به این تیم می‌آیند. رویانیان درباره احتمال حضور رضا نوروزی در پرسپولیس هم گفت: باشگاه صحبت‌هایی با این بازیکن انجام داده اما همانطور که گفتم ظرف یکی، دو روز آینده همه چیز مشخص می‌شود.

۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ۱۲:۵۵
سردار !توکه هنوز هستی .چی شد؟استعفاداده بودی .برای چندمین بار. لطفادست ازسرفوتبال بردار. (167519)
۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ۱۳:۰۵
رویانیان تعجب کرده یعنی باهاش لابی کرده پشت زمینه الان ناراحت شده
برو از پرسپولیس (167531)