به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۲۰۹۱۴۲

بهترین‌سریال‌های‌شبکه‌نمایش‌خانگی در زرد فیلم

گروه فرهنگ و هنر: در ماه فروردین به علت قرنطینه بودن مردم در خانه دانلود فیلم و سریال جدید نمایش خانگی بسیار زیادی نسبت به گذشته پخش می‌شود. از سوی دیگر اتفاق عجیب دیگری که در سینمای ایران رخ داده است انتشار فیلم‌های ایرانی در نمایش خانگی قبل از اینکه در سینما اکران شود است.
یکی از این فیلم‌ها  فیلم خروج ابراهیم حاتمی کیا است. تهیه‌کننده و کارگردان این فیلم ریسک بزرگی را انجام می‌دهند و در واقع خط شکنی می‌کنند. اگر من بودم شاید واقعاً جرات انجام این کار را نداشتم ولی از اینکه دوستان اینطور خط شکنی کردند امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم.
در این عنوان قصد داریم فیلم‌هایی که به زودیه زود قرار است در سایت زرد فیلم یا زردفیلم و نمایش خانگی منتشر شود را معرفی کنیم.


معرفی فیلم خروج
خروج یکی از فیلم‌هایی است که قید اکران در سینما را زده است و بر روی سینمای آنلاین حساب باز کرده است و میخواهد مستقیم فیلمش را به نمایش خانگی بسپارد. این فیلم ساخته ابراهیم حاتمی کیا و بازیگری فرامرز قریبیان که آخرین بازیگری خود را در این فیلم تجربه کرده است . مخاطب در مواجهه با فیلم «خروج» با این سوال مواجه خواهد شد که آیا حاتمی کیا همان فیلم ساز معترض است . آیا هر فیلمی که نسبت به مسئله ای اجتماعی، سیاسی و یا فرهنگی نقطه نظری ارائه دهد فیلمی معترض است؟ آیا اصولا فیلم ساز وظیفه ای دارد تا اعتراض کند؟ یا وظیفه فیلم ساز تنها ارائه سینماست، این پرسش‌ها ی فرامتنی می‌تواند به تحمل تماشای فیلم« خروج »کمک شگرفی کند .
با تمام صحبت‌هایی که درباره این فیلم شد به نظر می‌رسد این اثر سینمایی ارزش دیدن و تماشا را دارد.
لیکن خروج سینمای «اعتراض وار»ی است که نه سینماییان را اقناع میکند و نه توده مردم را و از روی عمد و یا سهو این مهم را که «هنر اعتراض اگرچه در بطن جامعه شکل گرفته و ظهور می‌یابد اما نباید به هیچ وجه با هنر سیاسی یکی فرض شود » را نادیده می‌انگارد.
دانلود فیلم خروج


معرفی فیلم جهان با من برقص
این فیلم جزو بهترین فیلم‌های کمدی - اجتماعی اکران شده در زمستان 98 می‌باشد. فیلمی به کارگردانی سروش صحت، نویسندگی سروش صحت، ایمان صفایی و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان محصول سال ۱۳۹۷ است. این فیلم که اولین ساخته سینمایی سروش صحت در مقام کارگردان است  جهان با من برقص بهترین فیلم ساخته شده توسط این کارگردان است و همچنین بازیگرانی مانند پژمان جمشیدی و علی مصفا و جواد عزتی بهترین بازیگری را از خود به نمایش گذاشتند. فیلم اسم بامسمایی دارد. جهان هم نام کاراکتر اصلی فیلم است و هم استعاره‌ای از دنیایی که دلمان می‌خواهد به کاممان باشد و به سازمان برقصد و نمی‌رقصد. جهان در شرف مرگ است.
دوستان جهان به روستا می‌روند تا برای تولدش یک‌بار دیگر دور هم جمع شوند. جمع دوستانه‌ای که به دلایل مختلف خیلی از آن‌ها از هم فاصله گرفته‌اند. دو نفرشان دلخوری عمیق دارند. یکی مهاجرت کرده و از راه دور با آن‌ها گپ می‌زند. بقیه هم پی زندگی خودشان رفته‌اند.
دانلود فیلم جهان با من برقص


معرفی فیلم مردی بدون سایه
فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی علیرضا رئیسیان است.
ماهان کوشیار درگیر ساخت مستندی درباره خشونت‌های خانوادگی و قتلهای ناموسی است که زندگی خود را تحت تأثیر قرار می‌دهد.ما هیچ نشانه‌ای از رشد توهم و پارانویا در علی مصفا نمی‌بینیم و به همین دلیل نمی‌توانیم تغییر شخصیتی او از یک آدم عاقل و مستندسازی که درباره خشونت خانگی و قتل ناموسی تحقیق می‌کند به یک آدم پارانوید و قاتل احتمالی همسرش را بپذیریم. به علاوه سبک رئالیستی فیلم و فضای سرخوشانه آن برای بیان داستانی وهم انگیز مناسب نیست.
فیلمنامه نویس: علیرضا رئیسیان
مدیرفیلمبرداری: مسعود سلامی
صدابردار: امیر نوبخت
چهره پرداز: ایمان امیدواری
طراح صحنه و لباس: کامیاب امین عشایری
دانلود فیلم مردی بدون سایه
و در نهایت


معرفی فیلم چشم و گوش بسته
فیلم چشم و گوش بسته از نطر من و بسیاری از مخاطبان سینما بهترین فیلم کمدی سال 98 است.
این فیلم که در حال رقابت با فیلم مطرب بود با وجود اینکه ده برابر نسبت به فیلم مطرب خنده دار تر و قشنگتر بود اما فروش مطرب ۳ برابر از این فیلم بیشتر بود . این فیلم زیبا درباره ی این است که مردی توسط یک زن تبهکار کُشته می‌شود و دو غریبه را به جرم قتل بازداشت می‌کنند. یکی صحنه قتل را ندیده چون نابیناست، آن یکی هم فقط صحنه را دیده چون ناشنواست! آنها یک صبح تا غروب فرصت دارند که از این مهلکه جان سالم به در ببرند.
کارگردان : فرزاد موتمن
تهیه کننده : امیرحسین آشتیانی پور
نویسنده : هما بذرپاش
مدیرفیلمبرداری: محمدرضا سکوت
دانلود فیلم چشم و گوش بسته