به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ ساعت ۱۹:۰۳
کد مطلب : ۲۰۹۲۴۱

کدام خدمات آنلاین، در بازه شیوع بیماری کرونا مدافعین خط مقدم بودند؟

گروه کسب و کار: خدمات اینترنتی، به دلیل عدم نیاز به مراجعه حضوری جهت دریافت خدمات و عدم نیاز به خروج از خانه، جزو بهترین راه حل‌ها برای مردمی است که نگران سلامتی خود هستند.
کدام خدمات آنلاین، در بازه شیوع بیماری کرونا مدافعین خط مقدم بودند؟
فروشگاه‌های آنلاین که هر دو مدل خدمت و محصول را به ایرانیان عرضه می‌کنند، باعث شده اند حجم رفت و آمد در شهر، تا میزان قابل توجهی کاهش یابد و این اتفاق تا جایی پیش رفت که حتی فروشگاه‌های آنلاین بزرگی مانند دیجی کالا نیز، از عهده همه سفارش‌هایش بر نیامد و این اتفاق چندین بار تکرار شد.
در این میان، خدمات شستشوی لباس، یکی از پرطرفدارترین خدمات آنلاین بود. در مقاله ای که تحت نام خشکشویی تکواش، جوان ترین خشکشویی آنلاین در تهران در یکی از وب سایت‌های معتبر خبری منتشر شد، خبر رشد یک کسب و کار جوان با خدمات کاملا غیر حضوری در فضای مجازی شنیده شد. این کسب و کار نوپا که مناطق تهران را پوشش می‌دهد، خدمات لوجستیکی برای دریافت و ارسال لباسها فراهم کرده و با افزایش حجم تقاضا‌ها، همچنان می‌تواند پاسخگوی سفارشات تهرانی‌ها باشد و با شستشوی لباسها، خطر ابتلای به بیماری را کاهش دهد.
البته در این کسب و کارها، پروتکل‌های بهداشتی بسیاری وضع شده است که از جمله آن، الزاماتی است که خشکشویی‌های طرف قرارداد تکواش، می‌بایست به آنها پایبند باشد و این نکته، باعث می‌شود کمترین میزان انتقال ویروس اتفاق بیفتد. حال آنکه با توجه به شیوع سریع کرونا در جهان، شستشوی لباسهایی که در خانه انجام می‌شود، به دلیل امکان در بر داشتن این ویروس، ممکن است به مراتب خطرناک تر از ارسال آن به خشکشویی آنلاین باشد.

در فرایند کاری خشکشویی آنلاین تکواش، البسه مورد نظر، از مشتری در محل مشخص شده تحویل گرفته می‌شود و در زمان معینی که غالباً 24 الی 48 ساعت پس از دریافت است، به آنها تحویل می‌شود.
خشکشویی‌هایی که طرف قرارداد خشکشویی آنلاین تکواش هستند، می‌بایست جواز خشکشویی رتبه بالایی داشته باشند که این موضوع، می‌تواند موید کیفیت بالای شستشو و البته تجربه بسیار خوب افراد حاضر در خشکشویی باشد.
پرسنل فروشگاه‌های خدمات و محصول آنلاین، مبارزان خط مقدم با ویروس کرونا
در خانه بمانیم، پر واضح است که زمانی که می‌توان از خدمات اینترنتی مانند خشکشویی اینترنتی برای انجام امور روزانه استفاده کرد، هرگونه خروج غیر منطقی از خانه، می‌تواند به گسترش این بیماری دامن بزند.