به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۵۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب : ۲۰۹۳۷۶

کشف تازه ایدئولگ و استاد تندروها: کلیپس موی خانم‌ها از نشانه‌های آخرالزمان است!

کشف تازه ایدئولگ و استاد تندروها: کلیپس موی خانم‌ها از نشانه‌های آخرالزمان است!
گروه فیلم: برنامه طبیب شبکه ۳ شب گذشته مصاحبه‌ای ضبط شده از شخصی به نام علی‌اکبر رائفی‌پور پخش کرد که پیمان طالبی مجری برنامه در ابتدا گفت قسمت‌های زیادی از آن کوتاه و حذف شده است. در بخشی از این مصاحبه مجری و مهمان در این باره حرف زدند که آیا بیماری کرونا از نشانه‌های ظهور است؟ رائفی‌پور هم که معلوم نیست به چه دلیلی این همه در سیما به او که سابقه مبهمی دارد و مدتی است تندروها به عنوان ایدئولگ و استاد! از او یاد می‌کنند فرصت عرض‌اندام می‌دهد، در کشف تازه ادعایی خود گفت: کلیپس موی خانم‌ها از نشانه‌های آخرالزمان است! این فرد (رائفی‌پور) همان کسی است که در انتخابات سال 96 در نامه‌ای به تتلو خطاب به وی، او را «پهلوان» نامید و نوشت: غبطه جایگاه او را می خورد! (اینجا)

....
 

حبیب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۰۱/۲۰ ۱۴:۰۲
کلا این آدم و مشابه‌های او مشکوک می رنند. به قیافه و ظاهرشون هم نمیاد که ارزشی باشند! بیشتر ابن الوقت و فرصت طلبند برای مطرح کردن خود. شاید هم روزی مشخص شود که دست پرورده دستگاه فلان کشور بوده‌اند مثل خیلی های دیگه که الان تو زندانند و منتظر محاکمه مثل ش.... معاون ..... و .... والا به این راحتی از خود حدیث و روایت های بی پایه جعل نمی‌کردند! اینها اصل آیات قران مجید را رها کرده و به احادیث و روایت نامعتبر چسبیده‌اند. می دانید از 60 جلد روایات مجلسی فقط دو جلدش مورد تایید فقهای شیعه قرار گرفته است؟ مرید تتلو و بحث آخرالزمان!! (365996)
۱۳۹۹/۰۱/۲۰ ۱۵:۰۰
شما حیا نمیکنید از این دغل بازی؟ واقعا کسی که کلیپ رو کامل ببینه اینی که شما تیتر کردید رو میفهمه؟ ظهور و حکومت الله به پرچمداری امام زمان سلام الله علیه واقع خواهد شد، چه شما با این نانجیبی های خبری و تسمخر، بخواهید و چه نخواهید؟! (365998)
رضایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۰۱/۲۰ ۱۵:۱۸
چیز بدی که نگفته. تازه از خودشم نگفته. صرفا نشانه های ظهور رو میگه. دیگه اینجور تیتر زدن نداره که !!! (366001)
۱۳۹۹/۰۱/۲۰ ۱۵:۲۰
با سلام
من نمی دانم که چرا قسمت ارسال نظر باز شده است. مثلا انتظار دارید که چه بگویییییییم. مثل اینکه یک بچه خردسال به خواهد در رابطه با طراحی یک سفینه فضایی نظر بدهد. مشکل اصلی اینجاست که عده ای بخواهند این بچه را به عنوان سرپرست انتخاب کنند (366002)
۱۳۹۹/۰۱/۲۰ ۱۶:۵۵
عرضه چنین اندیشه هایی اگر از,نشانه های آخرزمان نباشد قطعا از,نشانه های قحط الرجالی که هست (366005)
۱۳۹۹/۰۱/۲۰ ۱۷:۲۳
هذیان گو (366008)
۱۳۹۹/۰۱/۲۰ ۱۸:۳۳
این خزعبلات دیگر خریداری ندارد امام زمان بیاید اول گردن شماها را می زند (366012)
مهدی
۱۳۹۹/۰۱/۲۳ ۰۸:۰۲
ببخشید : چون شما درخز عبلات زندگی مادی آنقدر زندگی کردید وتفکرات خود را باهوا وهوسها پر کردیددیگر جای برای حق وحقیقت و قر آن و احادیث نگذاشتیدو نمی توانید از ذهن خود عبور دهید چه برسد که آن را باور کنید (366081)
مهدی
Qatar
۱۳۹۹/۰۱/۲۰ ۱۹:۵۳
سلام
مدت طولانی است که سایت خبری شما را روزانه حداقل دو بار نگاه میکنم.
حتی اگر این روایت جعلی باشد ولی به طور واقعی اتفاق افتاده است.
لحن صحبت ایشان بسیار ملایم است و با تیتر محکم شما بسیار متفاوت است. (366016)
خ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۰۱/۲۰ ۲۳:۱۸
بهار عقده ای. آمریکا پرست. فقط دنبال سیاه نمایی و گرفتن نقطه ضعف از بچه‌های انقلابی و وطن پرستی. گندی که روحانی و خاتمی و موسوی و کروبی ولاریجانی شما به مملکت زدند، فقط با حمایت رسانه ای شما و هم پالگی های رسانه‌ای تون میسر شد. (366021)
۱۳۹۹/۰۱/۲۱ ۰۹:۱۷
بالاخونش را اجاره داده رسما. (366032)
۱۳۹۹/۰۱/۲۱ ۱۰:۲۶
به کلیپس، دروغ و ظلم و دزدی هم اضافه کنید استاد (366035)
۱۳۹۹/۰۱/۲۲ ۲۲:۵۸
پس به آخرالزمان خوش آمدی.دیگه ته خطه (366074)
۱۳۹۹/۰۱/۲۲ ۲۳:۵۹
خدا شفا بده (366077)
11
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۰۱/۲۳ ۰۷:۵۲
برید یه جستجو بفرمایید این آقا مدرکش چیه ؟ کارش چیه ؟ سابقه علمیش چیه ؟ این بنده خدا چون تبحر نداره قادر نیست احدیث صحصح را از جعلی تشخیص بده . شما زیاد جدی نگیرید . تلوزیون هم که تکلیفش روشنه؟ (366080)
جوادپاکسرشت.شیراز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۰۱/۲۳ ۱۱:۱۳
کسی ک به اسلامی بودن وانقلابی بودن خرده بگیره یاتمسخر کنه اسلامی بودن روا!زسردسته ی شیطانه..پس اسمش چیه بنظرتون؟موهای کلیپس شده وتیپهای مستهجنی ک میان تو خیابون ازنشانه ی بی غیرتی خانواده ی طرفه.اخه کی حاضره چشم نامحرم به فرم بندی وجاهای حساس ناموسش بیافته.این بی غیرتی نشانه اخرالزمانه که اندام ناموستون دلشون بخواددیده بشه اخرتاکجاهامیخوایم بریم مگه چقدرقراره عمرکنیم ک خدارابکلی ازیادببریم..کسی ک باخداست حجابشم رعایت میکنه.بفکرروزی باشیدکه ناتوان وپیرتوبسترفریادخدا خدا میکنیدکه کمکتون کنه و... (366086)