به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب : ۲۰۹۳۷۸

چگونه یک پست اینستاگرامی را استوری کنیم

گروه فناوری: این گزارش به آموزش تبدیل پست به استوری در اینستاگرام می پردازد.
چگونه یک پست اینستاگرامی را استوری کنیم
به گزارش ایسنا، اینستاگرام که بدون شک یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین شبکه های اجتماعی در جهان به شمار می رود، هر از گاهی با افزودن قابلیت های جدید سعی در جلب توجه و رضایت کاربرانش دارد.یکی از این قابلیت هایی که توانست محبوبیت بسیاری در میان کاربران اینستاگرام کسب کند، امکان به اشتراک گذاری استوری بود که به کاربران این امکان را می‌دهد به جای اشتراک‌گذاری پست‌های ماندگار و طولانی مدت، استوری های کوتاه مدتی که تنها ۲۴ ساعت دوام دارند، را منتشر کنند.طبق گزارش های منتشر شده بالغ بر ۳۰۰ میلیون کاربر در روز از قابلیت استوری در اینستاگرام استفاده می کنند و بسیاری از پیج های مهم اعم از شرکت‌های بزرگ و افراد مشهور و اینفلوئنسرها از آن در راستای افزایش ارتباط با مخاطبان بهره می برند.حالا در گزارش وب سایت buffer، به یکی از سوالات کاربران در خصوص تبدیل یک پست به استوری پاسخ داده می شود که به شرح مراحل زیر است:
۱. در ابتدا به علامت ارسال پست مورد نظر رفته و با ضربه زدن روی آن قسمت ارسال به مخاطبان و دوستان خود را در دایرکت مشاهده می‌کنید.
۲. دربالای این صفحه و پیش از مشاهده نام دوستان و مخاطبان خود عبارتی را تحت عنوان تبدیل استوری از این پست می‌بینید.
۳. با ضربه زدن بر روی این عبارت شما به صورت خودکار به قسمت استوری رفته و عکس پست مذکور که در زیر آن آدرس و نام کاربری مربوطه نیز ذکر شده است، را در قسمت استوری صفحه خود مشاهده خواهید کرد.
۴. حالا می توانید در صورت تمایل یک استیکر یا متن به آن اضافه کرده و آن را به عنوان استوری در صفحه کاربری خود به اشتراک بگذارید.

نکته جالب توجه در این کار آن است که کاربران باید دقت داشته باشند که تنها برای صفحات اینستاگرامی که به صورت عمومی و همگانی(public accounts ) هستند این کار قابل انجام است و در صورتی که اکانت خصوصی (private account) باشد کاربران قادر نخواهند بود پست مورد نظر را تبدیل به یک استوری قابل مشاهده برای دوستان و مخاطبان خود کنند.
برچسب ها: اینستاگرام