به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۱:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب : ۲۰۹۳۸۸
سپاهان همچنان گاف می‌دهد

اظهارنظری که پرسپولیس را قهرمان می‌کند

گروه ورزشی: سرپرست سپاهان اعلام کرده در صورت لغو لیگ برتر قهرمان نیم فصل باید به عنوان قهرمان لیگ نوزدهم معرفی شود.  
اظهارنظری که پرسپولیس را قهرمان می‌کند
نیکفر در آخرین اظهار نظرش اعلام کرده که در صورت تعطیلی لیگ اگر قرار بر انتخاب تیم قهرمان است باید صدرنشین نیم فصل لیگ برتر که از نظر او سپاهان است به عنوان قهرمان انتخاب شود. این در حالی است که نیکفر دچار یک اشتباه محاسباتی شده است. باشگاه سپاهان معتقد است با انجام 15 بازی لیگ برتر آنها در صد جدول قرار داشته اند در صورتی که اتمام نیم فصل لیگ برتر زمانی صورت می گیرد که تمامی تیم های لیگ برتر در دور رفت برابر یکدیگر قرار گرفته باشند.
جدول لیگ برتر در حالی به 15 بازی رسید که برخی از تیم ها بازی عقب افتاده داشتند و پرسپولیس و سپاهان دیدارهای عقب افتاده خود برابر نساجی و نفت آبادان را انجام نداده بودند. با این تقاسیر اگر جدول لیگ را بر اساس تعریف نیم فصل اول مبنای محاسبه قرار دهیم سپاهان در رتبه چهارم قرار خواهد گرفت که احتمالا سهمیه لیگ قهرمانان این تیم را هم با توجه به رسیدن جام حذفی به مراحل پایانی در معرض تهدید قرار خواهد داد.
از نیکفر البته این روزها اظهارنظرهای عجیب کم شنیده نمی شود او در آخرین گفت و گوی خود اعلام کرده سپاهان حاضر به انجام مجدد دیدار جنجالی خود برابر پرسپولیس در آزادی است. اینکه با چه منطقی او به این نتیجه رسیده هم جای سوال دارد. پرسپولیس دیدار خود برابر سپاهان در آزادی را انجام داده در دور رفت و شکست هم خورده است. برگزاری دیدار برگشت برابر یک تیم در ورزشگاه خانگی حریف احتمالا از منطقی نشات می گیرد که حضور هوادار برابر هتل را عامل انجام نشدن بازی برابر پرسپولیس می دانست.